دومین ترازوی دیجیتال در پارک باغ ملی نصب شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از نصب دومین ترازوی دیجیتال در پارک باغ ملی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش ایمنا، محمد صفدرپور با اشاره به نصب دومین ترازوی دیجیتال در پارک باغ ملی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیون ریال، اظهار کرد: این طرح برای نخستین‌بار و با عنوان ایستگاه پایش سلامت در منطقه دو شهرداری یزد و با هدف کمک به سلامت اجتماعی و شادی شهروندان کلید خورد.

 وی با بیان اینکه این ترازو توسط یک شرکت ایرانی طراحی و ساخته شده است، گفت: ترازوی دیجیتال به نحوی طراحی شده که با استفاده مکرر شهروندان در اماکن عمومی، بدون آسیب به کار خود ادامه می‌دهد و در مقابل رطوبت، گرما و زنگ‌زدگی مقاوم است.

 رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به این که بدنه این ترازو از جنسی ساخته شده که در مقابل ضربه تا ۹۰۰ کیلوگرم، حتی وندالیسم (تخریب کنترل نشده اشیاء) هم مقاوم است، خاطرنشان کرد: این ترازو می‌تواند تا ۳۰۰ کیلوگرم وزن را با ضریب خطای کمتر از ۱۰۰ گرم اندازه‌گیری کند.

 صفدرپور نصب این ترازو در پارک‌های سطح شهر را ضروری دانست و تاکید کرد: این ترازو در حال حاضر برای تست گذاشته شده است که بعد از به دست آمدن نتایج مورد نظر در زمینه کیفیت کار و رضایت شهروندان، قطعا در پارک‌ها، پایانه‌ها و سایر اماکن عمومی سطح شهر هم جانمایی می‌شود.

وی در خصوص تاکید دین مبین اسلام به سلامت فردی و اجتماعی، تصریح کرد: رسالت شهرداری‌ها در این خصوص سنگین‌تر می‌شود و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری هم تمام تلاش خود را برای بازپیرائی و ایجاد پارک‌های جدید با تجهیزات مدرن و حفظ و نگهداری از آن به کار خواهد بست.

کد خبر 380879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.