استمرار تورهای فناوری شهرداری اصفهان تا پایان تابستان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان در تورهای فناوری شهرداری اصفهان، این تورها جهت بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری از جمله نمایشگاه بزرگ، سالن اجلاس، چهارباغ و... تا پایان تابستان امسال هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تور فناوری رویدادی است که توسط مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین که یکی از زیر مجموعه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به شمار می‌رود، هر بار با همکاری یکی از بخش‌های شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری تورهای فناورانه مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان را شناخت نیازهای فناورانه سازمان‌ها و ارگان‌های شهرداری اصفهان عنوان کرد تا با شناخت و آنالیز این نیازها، شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرینان، دانشگاهیان و متخصصان امر بتوانند زمینه رفع این نیازها، بومی‌سازی و طراحی و تهیه این نیازها را بر عهده گیرند و این مدیریت نیز به عنوان دریچه طرح‌ها و ایده‌های فناورانه به شهرداری اصفهان، برقراری این ارتباط و برنامه‌ریزی جهت پیگیری طرح‌ها تا مرحله عملیاتی را انجام دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به پنج تور فناوری برگزار شده، گفت: تورهایی که تاکنون برگزار شده شامل بازدید از کارخانه مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، بازدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز، بازدید از تعمیرگاه شماره یک سازمان خدمات موتوری، بازدید از میدان میوه و تره بار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و تور پنجم بازدید از سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ششمین تور فناوری معرفی دستاوردهای شهرداری در حوزه قطار شهری، ارائه نیازهای سازمان قطار شهری در حوزه فناوری برای شرکت‌کنندگان، نمایش محصولات فناورانه شرکت‌ها و اشخاص مرتبط با نیازهای سازمان قطار شهری، ایجاد ارتباط سازنده میان شهرداری، شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان همچنین معرفی خدمات و تسهیلات شهرداری در حوزه اکوسیستم کارآفرینی است.

صادقیان گفت: ششمین تور فناوری شهرداری اصفهان روز دوازدهم تیرماه سال‌جاری ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان و متخصصان برای بازدید از خط در دست احداث مترو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به روند اجرای تورهای فناوری، اظهار کرد: ابتدا از تمامی سازمان‌ها و ارگانهای شهرداری اصفهان درخواست می‌شود تا نیازهای فناورانه خود را در یک لیست و با اولویت به این مدیریت ارجاع دهند، سپس با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری اتاق‌های فکر با متخصصان صاحب نظر، اعلام فراخوان‌های عمومی و دعوت از متخصصان صاحب‌نظر متناسب با حوزه‌های تخصصی و با هماهنگی با ارگان‌های مربوطه، امکان بازدید میدانی فراهم می‌شود تا بازدید کنندگان از نزدیک با نیازهای فناورانه سازمان‌ها آشنا شوند و کارشناسان نیز به سؤالات آنها پاسخ دهند.

کد خبر 380867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.