بیرانوند شاگرد آرسن ونگر خواهد شد؟/ تراکتوری‌های پرشور

این روزها بیشتر از همیشه اینستاگرام نقض مؤثری در مبحث رسانه‌ای دارد و از طرفی هم پرسپولیس و مشکلاتش داغ‌ترین داستان ورزشی این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالاتی به سر می‌برند و در حال تمرینات آماده‌سازی برای حضور هرچه بهتر در فصل نوزدهم هستند؛ اما کماکان برخی بازیکنان در اینستاگرام آواز جدایی کوک می‌کنند یا برخی از شرایط تیم جدیدشان می‌گویند.

از رفتار باشگاه ناراحتم

آنتونی استوکس مهاجم که با آمدن زنوزی به تراکتور آمد و سروصدای زیادی هم داشت هیچ‌وقت رابطه خوبی باهم تیمی‌هایش پیدا نکرد و پس از نیم‌فصل اول و ماجرای قهر و آشتی‌هایش هیچ‌وقت آن کیفیت قبل را نشان نداد وی چند روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

"زمان من در تراکتورسازی به پایان رسیده است. بسیار ناراحت هستم که باشگاه اینگونه برخی از مسائل را مدیریت کرده و به خصوص از نحوه رفتارشان با خودم دلخور هستم. از فوتبالم در ایران بسیار لذت بردم و از هوادارانی که از اولین دقایق حضورم تاکنون از من حمایت کرده‌اند بسیار تشکر می‌کنم. حالا در انتظار بخش دیگری از زندگی خود خواهم بود"

پرشورترین هوادار متعلق به تراکتوره!

محمدرشید مظاهری که بهترین روزهای دوران ورزشی خود را در ذوب‌آهن اصفهان گذراند، پس از پایان لیگ هجدهم و با توجه به اتمام قراردادش با این باشگاه، پیشنهاد مالک متمول باشگاه تراکتورسازی دلش را لرزاند و از اصفهان راهی تبریز شد تا شاگرد مصطفی دنیزلی شود. وی توصیف زیبایی از شرایطش در تیم تبریزی دارد و با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

"سلام خدمت هوادارای استثنایی و عزیز تراکتور آذربایجان. می‌خواستم واقعیتی رو بگم که من همیشه فکر می‌کردم فقط پرسپولیس و استقلال هواداران پر شوری دارند، ولی وقتی اومدم تبریز فهمیدم پر شورترین و دوست داشتنی‌ترین هواداران ایران رو تراختور اذربایجان داره. نمی‌تونم حس وحالم رو از اینکه اینجا هستم توصیف کنم، ولی تنها چیزی که می‌تونم بگم آینه که هنوز بازی‌ها شروع نشده مردم اذربایجان اینقدر انرژی مثبت به من دادند که باید لحظه به لحظه با جون ودل برای سر بلندی تراختور بزرگ مایه بذاریم...
از طرفی هم می‌خواستم بگم که شماره۱۲ عدد شانس من هستش و اعتقاد عجیبی بهش دارم، ولی وقتی فهمیدم این شماره متعلق به هواداراس، بزگترین شانس امسال ما همین هوادارای پر شور (۱۲) تیم تراختور هستش و من نتونستم به خودم اجازه بدم به حریم این تماشاگرای عزیز بی احترامی کنم و امسال رو با شماره ۱ گلری می‌کنم، ولی من هم جزئی از شما و یار دوازدهم تیم هستم... از خدا می‌خوام امسال عزت و احترامی که لایق این مردم عزیز و با محبت و مهمان نواز اذربایجان هستش با قهرمانی خاتمه پیدا کنه...
از ته دل خوشحالم که اینجا هستم و با تمام وجودم برای مردم اذربایجان از جون مایه میذاریم که به هدفمون که قهرمانی هستش برسیم و هر تیمی که به دره یادگار امام بیاد، قبل از بازی ۳ امتیاز رو تقدیم کنه و بره... تلاش از ما و دعا و انرژی مثبت تا قهرمانی از شما... به امید موفقیت و از خدا می‌خوام که امسال به ما قدرتی بده که لحظه‌ای ناراحتی هیچ‌کدوم از هواداران، از کوچیک تا بزرگ رو نبینیم... دعا کنید که قهرمان بشیم، چون یک باشگاه خصوصی هستیم با یک مالک دلسوز وکاری..."

بیرانوند شاگرد آرسن ونگر؟!

علیرضا بیرانوند که با مهار کردن پنالتی کریستین رونالدو راه یک‌ساله را یک‌شبه طی کرد و در ادامه به‌واسطه حضور مؤثرش و درخشش در باشگاه پرسپولیس به شهرتی عجیب رسید. هر از چند گاهی خبری مبنی بر جدایی این سنگربان از پرسپولیس و ترانسفر شدنش به خارج از کشور شنیده می‌شود.

بیرانوند امروز در اقدامی عجیب یکی از پست‌های پیج رسمی باشگاه ویسل کوبه ژاپن را لایک کرد. شاید در نگاه اول این کار بیرانوند خیلی سطحی به نظر برسد اگر به لیست بازیکنان این تیم نگاهی گذرا بیندازیم داوید ویا و اینیستا را خواهیم دید و ازآنجایی‌که این باشگاه ژاپنی علاقه خاصی به جذب ستاره‌ها دارد شاید مقصد بعدی بیرانوند این باشگاه ژاپنی باشد.

چندی پیش نیز خبری مبنی بر درخواست همکاری این تیم با آرسن ونگر مربی اسبق آرسنال در رسانه‌ها منتشر شد. حالا با این شرایط باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا علیرضا بیرانوند هم‌بازی اینیستا و شاگرد آرسن ونگر خواهد شد یا نه؟

وزنه‌برداری روی چمن!!

در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می‌باشد و پیش از ورود به این تیم، در تیم‌های مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران بازی کرده است. "کمال کامیابی نیا" که چند روز گذشته با این باشگاه به توافق رسید و قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد، امروز با انتشار عکسی از خودش در استوری اینستاگرامش درحالی‌که بر روی چمن وزنه‌برداری می‌کرد. هوادارانش را در جریان روند تمریناتی خود قرارداد.

کد خبر 380866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.