تراکتور هیچ حقی نسبت به بازیکنان سرباز ندارد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: بازیکنانی که از ذوب‌آهن به تراکتور برای انجام خدمت وظیفه رفته بودند، سربازی‌شان به اتمام رسیده است؛ این بازیکنان باید در ابتدا دوره آموزشی را می‌گذراندند اما حالا به دوره آموزشی فرستاده‌ شده‌اند.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تأکید بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن تابع قوانین خاصی برای جذب بازیکن است، اظهار کرد: جذب اوساگونا تا حدود زیادی منتفی شده و مبلغی را که وی درخواست کرده مبلغ قابل‌توجهی است و برای جذب بازیکن قواعد و شرایط خاصی داریم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به درخواست منصوریان نسبت به جذب جایگزین اوساگونا اقدام می‌کنیم، خاطرنشان کرد: منصوریان در کلاس‌های مربیگری شرکت داشت و امروز به اصفهان خواهد آمد. در روزهای آتی با منصوریان جلسه‌ای خواهیم داشت تا درصورتی‌که نیاز به تقویت تیم باشد پس از بررسی‌های لازم در جلسه هیئت‌مدیره و در صورت موافقت اعضا هیئت‌مدیره باشگاه، نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام شود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن بابیان اینکه باشگاه تبریزی هیچ‌گونه حقی نسبت به بازیکنان سرباز ندارد، گفت: باشگاه تراکتور دیگر باشگاه نظامی نیست ضمن اینکه بازیکنان ذوب آهن دوره سربازی‌شان به اتمام رسیده است؛ با توجه به موارد ذکرشده باشگاه تراکتور نمی‌تواند هیچ‌گونه قراردادی با بازیکنانی که از ذوب‌آهن برای گذراندن دوران سربازی خود به باشگاه تبریزی رفته‌اند منعقد کند.

وی با تأکید بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاشش را برای بازگرداندن بازیکنان سربازش از تراکتور را به کار خواهد بست، گفت: بازیکنانی که از ذوب‌آهن به تراکتور برای انجام خدمت وظیفه رفته بودند، سربازی‌شان به اتمام رسیده است؛ این بازیکنان باید در ابتدا دوره آموزشی را می‌گذراندند ولی حالا به دوره آموزشی فرستاده‌شده‌اند. ما طبق روال قانونی پیش خواهیم رفت و امیدواریم این بازیکنان هرچه سریع‌تر به ذوب‌آهن برگردند. اطمینان می‌دهم باشگاه تراکتور هیچ‌گونه حقی در رابطه با این سه بازیکن ندارد و این‌ها بازیکنان ذوب‌آهن هستند.

کد خبر 380850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.