گره مشکلات اقتصادی با اینستکس باز نمی‌شود

دهاقان_نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست مالی که اروپاییان در پیش گرفته‌اند و فشاری که بر ایران وارد کرده‌اند در نهایت هیچ سودی برای کشور ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سمیه محمودی امروز(یکشنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: باید با فرش قرمز از سرمایه‌گذاران استقبال شود، نباید برخوردها شعارگونه باشد، باید شرایطی ایجاد کنیم که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بتوانند در این شهرستان فعالیت کنند نه اینکه با مقررات دست و پا گیر و بروکراسی‌های اداری آنان را دلسرد کنیم.

وی با اشاره به مناسبات مالی ایران و اروپا، عنوان کرد: سیاست مالی که اروپاییان در پیش گرفته‌اند و فشاری که بر ایران وارد کرده‌اند در نهایت هیچ سودی برای کشور ندارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک بار با آمریکایی ها مذاکره کردیم، اما آن‌ها عهدشکنی کردند؛ ترامپ فردی است که روحیه اقتصادی دارد و کاری می‌کند که فقط به نفع خودش باشد، بنابراین ملت ایران هیچ اعتمادی به سران کاخ سفید و متحدان اروپایی آنان ندارند و در این شرایط تنها راه پیروزی ایستادگی و مقاومت است.

محمودی با اشاره به سند بودجه کشور، تأکید کرد:  نمایندگان انتظار داشتند بودجه در جهت فرمایشات رهبری در حوزه مدیریت و با توجه به شرایط تحریم تغییراتی ایجاد کند، اما چنین نشد و زمان از دست رفت.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: بیشتر مسائل و مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌هاست، اما برنامه‌ریزی نکردن، نبود پیگیری و نظارت نیز در ایجاد آن‌ها بی‌تأثیر نیست.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت فیزیکی طرح انتقال آب از تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی مبارکه به دهاقان خبر داد و افزود: این طرح با هزینه ۳۲۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

محمودی با اشاره به کمبود کلاس‌های آموزشی برای بانوان و جوانان این شهرستان، خاطرنشان کرد: مسئولان باید چنان برنامه‌ریزی کنند که افراد واجد شرایط بتوانند از تسهیلات اشتغال شهرستان استفاده کنند.

کد خبر 380843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.