دنبال جذب دو بازیکن تاثیرگذار از گیتی‌پسند هستیم

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: اگر دو بازیکن جدید خود را نتوانیم برای بازی اول در اختیار داشته باشیم، مشکل بزرگی گریبانگیر ما خواهد بود.

سعید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برگزاری تمرینات تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی انجام شده است، اظهار کرد: از اوایل خردادماه تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌ایم کما اینکه عبدیزدان به‌عنوان مربی بدنساز به مجموعه تیم اضافه شده‌ است. هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی در شهر قم برگزار کردیم و با تیم‌های شهروند ساری و محمد سیما قم دیدارهای دوستانه‌ای را برگزار کردیم؛ از امروز تمرینات تخصصی برای دیدار با گیتی پسند را آغاز خواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از مجموعه باشگاه هایپر شاهین‌شهر در رابطه با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، گفت: در تکاپو هستیم تا دو بازیکن از گیتی پسند در اختیار بگیریم و تمام تلاشمان در این رابطه را انجام می‌دهیم، مذاکرات در این رابطه انجام‌شده اما امروز روز آخر نقل و انتقالات است و احتمال اینکه نتوانیم آن‌ها را در بازی اول به همراه داشته باشیم وجود دارد. دو بازیکن خوب از لیگ یک را جذب کرده‌ایم ضمن اینکه سعی کردیم شاکله هایپر در سال قبل را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر با نگرانی از اینکه شاید نتواند در بازی اول از بازیکنان جدیدی که به جمع هایپر پوسته‌اند استفاده کند، خاطرنشان کرد: برای تقابل با گیتی پسند اسماعیلی و فیروز پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و بقیه بازیکنان در آمادگی خوبی بسر می‌برند. اگر دو بازیکن جدید خود را نتوانیم برای بازی اول در اختیار داشته باشیم مطمئناً مشکل بزرگی گریبان گیر ما خواهد بود؛ دریافت کارت بازی دو بازیکن جدیدی که از گیتی پسند به جمع ما پیوسته‌اند و مشکل کمبود بازیکن ما را حل خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، دو تیم گیتی پسند اصفهان و هایپر شاهین‌شهر باید روز جمعه (۱۴ تیرماه) در سالن پیروزی اصفهان در مقابل هم صف‌آرایی کنند تا شهرآورد فوتسالی اصفهان در همان هفته اول رقم بخورد.

کد خبر 380823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.