صرفه‌جویی آب را از شهرداری شروع کنیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز است که شهرداری و سازمان‌های تابعه صرفه جویی و بهینه مصرف آب را در دستور کار قرار دهند تا به بخش‌های دیگر تسری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در بازدید هفته گذشته اعضای شورای شهر از سد زاینده‌رود و طرح‌های آبرسانی استان دریافتیم که ۱۰ کیلومتر از تونل گلاب که مربوط به تامین آب شرب کاشان می‌باشد، آماده آبگیری است.

وی افزود: باید زودتر قسمت دیگر این تونل آماده شود تا اصفهان و سایر شهرستان‌ها از کیفیت بهتر آب برخوردار شوند و علاوه بر آن امکان برداشت از بالادست رودخانه محدود شده و نیاز به آب در شهر دو میلیون نفری اصفهان و دیگر شهرهای بهره‌مند از آن پاسخ داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ظرفیت تصفیه خانه باباشیخعلی با محدودیت خود، قابلیتی بیش از این ندارد، تصریح کرد: با این کمبود منابع و خارج شدن از مدار چاه‌هایی که پیشتر از آن استفاده می‌شده، نیاز است که شهرداری و سازمان‌های تابعه صرفه جویی و بهینه مصرف آب را در دستور کار قرار دهند تا به بخش‌های دیگر تسری پیدا کند و به عبارتی فرهنگ صرفه جویی را از خود آغاز کنیم.

کد خبر 380817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.