تشکیل کمیته بازبینی خدمات در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: در نظر داریم با تشکیل کمیته بازبینی از رضایت کامل شهروندان در جهت خدماتی که در سطح محلات این منطقه ارایه می‌کنیم، اطمینان حاصل کرده و همچنین در راستای تحقق خواسته‌های شهروندانی که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود.

 سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان از خدمات ارایه شده در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر پیام‌های شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی شهرداری منطقه هشت به روز و در لحظه پیگیری می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری همانند سال گذشته، شهروندان ساکن در منطقه هشت رکورددار تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ بوده‌اند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: به طور میانگین روزانه بیش از ۱۰۰ تماس از تماس‌های مردمی با سامانه ارتباط مردمی شهرداری اصفهان از شهروندان منطقه هشت بوده که تمامی موارد در همان روز پیگیری و به مسئولان مربوطه ارجاع شده است.

وی ادامه داد: بیشتر تماس‌ها در حوزه نظافت معابر و محلات و رسیدگی به فضای سبز بوده که اکثر آنها به روز رسیدگی می‌شود.

هاشمیان با اشاره به افزایش چشمگیر فعالیت‌های عمرانی به خصوص در حوزه بهسازی آسفالت معابر و خیابان‌ها افزود: ۲۰ درصد از پیام‌های شهروندان منطقه در حوزه عمران و رسیدگی به روکش آسفالت و لکه‌گیری از سطح خیابان‌ها است که با تلاش‌های صورت گرفته و فعالیت مستمر واحدهای مربوطه این حوزه به طور کامل رضایت‌مندی شهروندان محقق شده است.

وی گفت: در حوزه ترافیک نیز درخواست‌های شهروندان عمدتا به نصب سرعت‌گیر و احداث ایستگاه اتوبوس در معابر و خطوط مختلف بوده است که در این حوزه نیز شاهد تحول چشمگیری بوده‌ایم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: در نظر داریم با تشکیل کمیته بازبینی از رضایت کامل شهروندان در جهت خدماتی که در سطح محلات این منطقه ارایه می‌کنیم، اطمینان حاصل کرده و همچنین در راستای تحقق خواسته‌های شهروندانی که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود.

وی گفت: در همین راستا بعد از مشاهده تخلف مکرر یکی از شرکت‌های پیمانکار نظافت در محلات و بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه قرارداد خود با شرکت متخلف را فسخ و شرکت دیگری را جایگرین آن کرد.

کد خبر 380786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.