توسعه دیپلماسی شهری در امتداد افقی روشن

شهردار اصفهان گفت: می‌توان با توسعه دیپلماسی شهری در تمام حوزه‌ها و تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن آب در زاینده رود، در شرایط کنونی امکانات در اختیار را برای خدمت‎‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم بسیج کرد تا هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم این جهان‌شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_یکشنبه نهم تیرماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به میزبانی اصفهان از نشست نمایندگان کمیته سیاسی بین‌المجالس کشورهای آسیایی اظهار کرد: برگزاری این برنامه‌ها فرصت هایی است که باید غنیمت شمرده و به نحو شایسته از آنها استفاده شود چراکه برگزاری چنین رویدادهایی از یک سو می‌تواند در زمینه ارتقاء سطح بازاریابیهای شهر مؤثر و از سوی دیگر مذاکرات حاشیه‌ای آن برای جذب سرمایه‌گذار ارزش‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته های اخیر به دلیل تعاملات انجام شده در حاشیه میزبانی از وزیر امور خارجه کشور ترکیه و وزیر کشور شاهد اتفاقات بسیار خوبی در شهر بودیم که به زودی و در یک فرصت مناسب نتیجه این اتفاقات به مردم اعلام می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: می‌توان با توسعه دیپلماسی شهری در تمام حوزه‌ها و تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن آب در زاینده رود در شرایط کنونی امکانات در اختیار را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم بسیج کرد تا هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم این جهان‌شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته با حضور «امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان گفت و گوهای خوبی در ارتباط با مسیرهای حلقه حفاظتی شهر (رینگ چهارم) که بخشی از آن در زمین‌های ارتش واقع شده، انجام شد که نتایج آن مذاکرات برای شهر و شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تشییع شهدا در اصفهان گفت: روز گذشته پیکرهای پاک و مطهر ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع شد و اصفهان بار دیگر فرزندان خود را تا گلستان همیشه جاوید شهدا بدرقه کرد.

کد خبر 380784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.