واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر به ۵۷ هزار رسید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: در مجموع ۱۱۷ هزار مسکن مهر در سراسر کشور فاقد متقاضی بود که با توجه به افزایش قیمت مسکن در حال حاضر این تعداد به حدود ۵۷ هزار واحد در کل کشور رسیده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: هم اکنون از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور یک میلیون و ۸۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی بر تکمیل تاسیسات زیربنایی این واحدها تاکید کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ مدرسه برای مجموعه های مسکن مهر کشور مورد نیاز است که هم اکنون ساخت ۵۰۰ باب از این تعداد شروع شده است که تا پایان سال ۳۹۰ باب به اتمام خواهد رسید.

مهرآبادی گفت: از حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهری که در کشور هنوز ناتمام است ۵۷ هزار واحد فاقد متقاضی است و الباقی که بخش عمده این ۲۰۰ هزار واحد است در مراجع قضایی دارای پرونده هستند که مسائل آنها در حال رسیدگی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مهرآبادی اعلام کرد: در مجموع ۱۱۷ هزار مسکن مهر در سراسر کشور فاقد متقاضی بودند که با توجه به افزایش قیمت مسکن در حال حاضر این تعداد به حدود ۵۷ هزار واحد در کل کشور رسیده و این مسکن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی گفت: کمتر از ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر هنوز در کشور تحویل نشده که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد آماده و ساخته شده است که با اتمام خدمات زیربنایی شامل انشعابات آب و برق آماده واگذاری به متقاضیان است.

کد خبر 380728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.