ملت ایران با مقاومت در عرصه‌های مختلف آمریکا را شکست داده است

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: ملت ایران با مقاومت خود در عرصه‌های مختلف آمریکا را شکست داده است و به تازگی با زمین زدن پیشرفته‌ترین و گران‌ترین پهپاد عملیاتی آمریکا، ضربه دیگری به استکبار جهانی وارد ساخت .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه مبارکه اظهار کرد: جمهوری اسلامی با هدف قرار دادن پهپاد آمریکا به دشمنان ثابت کرد که اگر بخواهند کوچک‌ترین تعرضی به ایران اسلامی داشته باشند با برخورد جدی ما مواجه خواهند شد.

وی گفت: جوانان این آب و خاک با تمام وجود آماده ایستادگی در برابر تجاوز دشمنان هستند و هیچگاه به آنان اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از ایران اسلامی را جدا کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی فریب توطئه‌های دشمنان را نخواهند خورد و همواره مدافع این نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان موفقیت و پیروزی را به دنبال دارد، گفت: آرزوی شکست اسلام و انقلاب اسلامی را دشمنان با خود به گور می‌برند.

امام جمعه مبارکه خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات و تحریم‌ها توانستیم جلوی استکبار مقاومت کنیم.

وی ادامه داد: امروز با استقلال در کشور در توانمندی‌های دفاعی به نقاط خوبی رسیدیم و این امر نشانه اقتدار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن تفکر و اندیشه اسلام ناب را هدف قرار داده است، گفت: تنها راه موفقیت کشور مقاومت در برابر دشمنان است و ملت ایران همچون گذشته محکم در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا اسرائیل و انگلیس ایستادگی می‌کند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش در دفتر حزب مرکزی به دست منافقان کوردل و تبریک هفته قوه قضاییه، افزود: شهید بهشتی معمار قوه قضائیه بود که نبوغ، ولایتمداری و مدیریت ایشان بی نظیر و زبانزد خاص و عام بود.

وی با تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی کارکنان قوه قضائیه و قضات دادگستری به ویژه مجموعه دادگستری اظهار کرد: شهید بهشتی یک شخصیت برنامه ریز و مدیر در بسیاری از مسایل کلان کشور بودند.

امام جمعه مبارکه قوه قضاییه را مظهر توانمندی جمهوری اسلامی دانست و گفت: برقراری عدالت و احقاق حق مردم اولویت مسئولان دستگاه قضا در این نظام الهی است.

وی گفت: دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت برخورد می کند.

کد خبر 380702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.