اختلافات کوچک نباید به دادگاه برسد

تیران-امام جمعه تیران‌وکرون گفت: کوچکترین اختلافات نباید به دادگاه برسد و منجر به تشکیل یک پرونده قضایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حجم بالای پرونده‌های قضایی اظهار کرد: این موضوع به دلیل بی‌توجهی به قانون، نبود نظارت و کاهش آستانه تحمل و صبر مردم اتفاق افتاده که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی افزود: کوچکترین اختلافات نباید به دادگاه برسد و منجر به تشکیل یک پرونده قضایی شود بلکه چنین مسایلی با صبر و گذشت باید رفع شود و از بروز مشکلات اجتماعی و افزایش پرونده‌های قضایی جلوگیری شود.

امام جمعه تیران‌وکرون ادامه‌داد: دستگاه قضایی با تحول جدی در مدیریت اجرایی خود و تکیه بر پیشگیری از وقوع جرم قادر به کاهش بخشی از پرونده‌ها خواهد بود و سایر دستگاه های اداری نیز در این خصوص همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توصیه‌هایی برای مسئولان قضایی کشور داشته است، خاطرنشان‌کرد: باید تحول جدی در این نهاد مهم در مدیریت جدید اتفاق بیفتد و نیروهای متعهد و توانمند بکار گرفته شوند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی در ایران، گفت: این توانایی نیروهای مسلح ایران فرصت خوبی برای نمایش اقتدار کشورمان بود.

وی ایستادگی و اقتدار کشورمان برای مقابله با زورگویی‌های آمریکا را از دستاوردهای مقاومت و ولایت فقیه در کشور عنوان کرد و افزود: با تکیه بر آموزه های دینی و بهره گیری از توصیه های رهبری قادر به پیشرفت و پیروزی‌های گسترده خواهیم بود.

کد خبر 380694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.