هشتمین یادواره شهدای سرداران و ۱۴۱ شهید شهر گز برگزار شد

شاهین شهر_همزمان با شهادت امام صادق (ع) و تشییع پیکر شهید حسین خسروی پس از ۳۷ سال هشتمین یادواره سرداران و ۱۴۱ شهید شهر گز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر، امیر غلام حسین در بندی از فرماندهان ارتش در دفاع مقدس در این یادواره اظهار کرد: همه چیز جنگ، شهدا، رزمندگان و آزادگان درس ایستادگی، ایثار و فداکاری است.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: شهدا تربیت شده مکتب امام حسین(ع) و عاشورا هستند و رمز موفقیت در جنگ اقتدا به عاشورا است.

امیر دربندی افزود: تا امروز بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید برای تفحص شهدا داده ایم، چرا که ملت ایران برای شهدا ارزش و احترام قائل هستند و یاد آنها آرامش به جامعه می دهد.

وی گفت: آمریکا و استکبار فقط ادعای حمایت از حقوق بشر می کند اما در عمل نقض حقوق بشر را در جاهای مختلف و علیه مظلومان انجام داده است و وقتی خلبان آنها هواپیمای مسافر را می زند به او مدال شجاعت می دهند.

سردار در بندی افزود: امروز اقتدار نظامی و دیپلماسی از آن ایران است چرا که در دو ماه گذشته آمریکا دو سیلی محکم  از ایران خورده است، یکی در دیدار نخست وزیر ژاپن که رهبری پیام رییس جمهور آمریکا را دریافت نکردند و وی را لایق صحبت ندانستند و دیگری زدن پیشرفته ترین و بروز ترین هواپیمایی بدون سرنشین آمریکایی بدون ریخته شدن یک قطره خون که هر دو خشم استکبار و دولتمردان آمریکایی را همراه داشته است.

به گزارش ایمنا در این آیین مردم شهر گز از پیکر شهید حسین خسروی بعد از گذشت ۳۷ سال از شهادت استقبال کردند.

شهید حسین خسروی در آبان ۶۱ در عملیات محرم به شهادت رسیده بود و در تفحص جدید شهدا شناسایی شد.

کد خبر 380679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.