نمایشگاه عامل مهمی برای رشد اقتصاد شهری است

رییس اتحادیه چوب و یراق آلات گفت: نمایشگاه عامل مهمی برای رشد اقتصاد شهری است و می تواند در این زمینه ظرفیت های اقتصادی خوبی را برای شهر ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری، عصر پنج شنبه _ششم تیرماه_ در نشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی صنعت چوب و مدیران و مسئولان دولتی که در محل پاویون محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نجاری و فعالیت در صنعت چوب به تخصص، خلاقیت، ابداع و ابتکار نیاز دارد و ظرفیت مناسبی در این زمینه در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: باید در جهت ارتقا صنعت چوب فعالیت شود، حضور پر رنگ فعالان اقتصادی در این نمایشگاه نشان دهنده ظرفیت بسیار مناسب اصفهان برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی است. 

رییس اتحادیه چوب و یراق آلات خاطر نشان کرد: رشد عمرانی برخی پروژه ها در اصفهان بی نظیر است و نمایشگاه اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدیریت و برگزاری نمایشگاه فعالیت بسیار سختی است.

مجیری ادامه داد: لازم است تا جلسات هم اندیشی و مذاکره بیشتری میان اعضای این صنف برگزار شود تا شاهد مشکلات کمتری در واحد های صنفی باشیم و بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اضافه کرد: باید مرکزی برای واحد های صنفی مربوط به صنعت چوب و یراق آلات در اصفهان به وجود بیاید تا مشکلات این صنعت کمتر شود.

همچنین مجید نائب زاده، مدیر اجرایی شرکت برگزار کننده نمایشگاه چیستا نیز با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه صنعت چوب و یراق آلات در استان اصفهان، در این نشست گفت: این نمایشگاه به مدت چهار روز و با حضور ۴۴ شرکت از استان های مختلف کشور در حال برگزاری است. برخی مشکلات اقتصادی و ارزی موجب کاهش استقبال از نمایشگاه صنعت چوب و یراق آلات شده است. باید همه مسئولان در زمینه رونق تولید و حمایت از صنعت چوب و سرمایه فعالیت کنند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی باعث شد که این نمایشگاه در پایتخت برگزار نشود اما ظرفیت های استان اصفهان در زمینه صنعت چوب و یراق آلات موجب شد تا از برگزار کردن این نمایشگاه در اصفهان مایوس نشویم.

کد خبر 380638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.