توسعه همگانی و قهرمانی بولینگ و بیلیارد با وجود افزایش هزینه‌ها

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: در سال ۹۸ سعی داریم استعدادهایی را در ضمینه بولینگ و بیلیارد حمایت کنیم.

سید مسعود داوو​دی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌های ما در رشته بولینگ در بخش همگانی است و با برگزاری مسابقات خانوادگی سعی داشته‌ایم که این رشته را به اقشار مختلف جامعه معرفی کنیم که استقبال خوبی از طرف مردم شد و تعداد زیادی خانواده در آن شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در برنامه‌های سال ۹۸ سعی داریم بخش توسعه همگانی و قهرمانی را با وجود افزایش هزینه‌ها و کمبود قطعات بهبود بخشیم.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ادامه داد: به تازگی یک سالن بولینگ در مجموعه فودلند با شش خط بسیار خوب راه اندازی شد که به جمع امکانات هیئت بولینگ و بیلیارد اضافه شد.

داوودی خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی در برنامه ۹۸ گسترش این رشته‌ها در شهرستان‌هاست. هم اکنون ۱۱ شهرستان فعال وجود دارد که سعی داریم تا پایان سال ۹۸ همه ۲۵ شهرستان استان اصفهان را با حمایت فدراسیون و مدیرکل فعال کنیم.

وی ادامه داد: در سال پیش رو سعی داریم استعدادهایی را کشف و از آن‌ها حمایت کنیم؛ بخشی از آن‌ها استعدادهای زیر ۱۵ سال در رده‌های آقایان و بانوان هستند و بخش دیگر آن را در المپیاد استعدادیابی که در مردادماه شروع می‌شود کشف می‌کنیم.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در رابطه با مقام‌های استان اصفهان در بولینگ و بیلیارد گفت: در بخش بانوان ارمغان حسنی رتبه اول رشته اسنوکر و نگین کارشناس رتبه اول رشته بولینگ را در کشور کسب کرده‌اند و در رده مردان آرمان دیناروند نایب قهرمان رشته اسنوکر و محمد کرامتی مقام سوم بولینگ کشور را داریم.

وی ادامه داد: هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان دوره‌های آموزشی داوری را برگزار کرد که در مسابقات امسال از آن‌ها استفاده می‌کنیم و داوران جهانی داریم که همراه با بازیکنان تیم به اردوهای جهانی اعزام می‌شوند.

داوودی اظهار کرد: سعی داریم مخاطب‌هایی که به این رشته علاقه دارند را جذب و آن‌ها را حمایت کنیم. باشگاه‌های ما ظرفیت پذیرش تعداد زیاد از شرکت کنندگان مثل خانواده‌ها، جوانان، بانوان و پیشکسوتان را دارند.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ادامه داد: با توجه به میزان علاقه و استعداد هر شخص این دو رشته می‌تواند اوقات فراغت مخاطبان را پر کند.

کد خبر 380631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.