برآورده شدن رؤیای کودکی پسر بلژیکی

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان هازارد به رئال مادرید پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داستان علاقه دو طرفه رئال مادرید و ادن هازارد به هم دیگر چیز جدیدی نیست؛ این بازیکن ریزنقش و تکنیکی بالاخره پس از سال‌ها انتظار به خواسته‌ خود که پیوستن به رئال مادرید بود، رسید.

داستان فوتبالی ادن بلژیکی از سال ۲۰۱۲ شروع شد، او برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا راهی لیل فرانسه شد. پس از درخشش در لیل، هازارد خیلی زود سر از لیگ برتر انگلستان در آورد که به نظر خیلی از کارشناسان، بهترین لیگ دیناست. او پس از ورود به کشور انگلیس و شهر لندن به دفتر رومن آبراموویچ مالک روسیه‌ای چلسی رفت و برای پوشیدن پیراهن آبی های لندن، قرارداد خود را امضا کرد.

هازارد از جولای ۲۰۱۲ شروع به درخشیدن در چلسی کرد و آنقدر درخشید، گل زد و پاس گل داد تا اکثر تیم‌های اروپایی چشمشان به ساق پاهای این پسر خوش تکنیک بلژیکی خیره شود.

هازارد همیشه در مصاحبه‌ها و جمع دوستان صمیمی خود، از علاقه‌اش به بازی در تیم کهکشانی رئال مادرید سخن گفته بود اما برای جلوگیری از پیوستن او به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، مالک متمول چلسی هر بار با پیشنهاد دستمزد بالا، این پسر تکنیکی را برای ماندن در استمفورد بریج اغوا می‌کرد.

رئال مادرید فصل گذشته که پس از سال‌ها کیریس رونالدو را در ترکیب خود نمی‌دید، نتایجی در حد فاجعه با سه مربی به دست آورد. ابتدا با ژولن لوپتگی، سپس با سانتیاگو سولاری و در انتها با زیدان؛ این تیم ابتدا کورس رقابت برای قهرمانی لالیگا را به بارسا باخت، سپس در کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) هم در دو بازی رفت و برگشت، مغلوب کاتالان ها شد و در نهایت در لیگ قهرمانان اروپا که سه دوره متوالی قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرده بود، قافیه را به تیم شگفتی‌ساز و رویا پرداز آژاکس هلند به رهبری اریک تن هاگ جوان، واگذار کرد تا فصل فاجعه بار کهکشانی‌ها تکمیل شود.

فصل به پایان رسید و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که به متخصص خرید کهکشانی برای رئال معروف است، رویه‌ خود در چند فصل اخیر را که ستاره بزرگی برای لوس بلاکوس نخریده بود را کنار گذاشت و با بودجه‌ی ۶۰۰ میلیون یورویی وارد بازار نقل و انتقالات شد. پرز برای خط حمله تیم خود، ابتدا به سراغ نیمار مهاجم سابق بارسلونا و پاریسن ژرمن رفت اما حواشی دامن گیر فوق ستاره برزیلی و از طرفی علاقه او به بارسلونا سبب شد تا پرونده انتقال او به مادرید کاملا منتفی و بسته شود.

گزینه بعدی روی میز برای رئالی‌ها پسر خوش تکنیک و بلژیکی چلسی بود. از آنجا که رئالی‌ها در سنت چپ برای پر کردن جای خالی اسطوره تیمشان (رونالدو) نیاز به یک خرید سطح بالا داشتند و از آنجا که هازارد بارها و بارها و علنی و غیر علنی از علاقه خود به پوشیدن پیراهن رئال مادرید سخن گفته بود و با آبرامویچ مالک چلسی به مشکل خورده بود، فلورنتینو فرصت را غنیمت شمرد و پیشنهادی را به سران آبی پوشان لندنی ارائه داد

این پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورو + ۴۷ میلیون یورو بند متغیرات که با توجه به علاقه هازارد به کوچ به سمت مادرید و جلسات پر تعدادش با سران چلسی برای جدایی از این تیم مورد موافقت مالک آبی پوشان قرار گرفت و هازارد را تبدیل به یکی از گران قیمت‌ترین بازیکنان رئال کرد.

این بازیکن بلژیکی که از تحقق رویای کودکی خود برای پیوستن به رئال مادرید خوشحال به نظر می‌رسید خیلی زود در برنابئو معارفه شد، و اولین مصاحبه را در پیراهن تیم محبوب خود انجام داده است.

روز اول رئالی شدنت؟

این مثل یک رویا بود، دیدن برنابئو و هواداران رئال و صحبت با آنها.

وقتی اسمت خوانده شد چه حسی داشتی؟

احساسی بزرگ، پیراهن رئال برای من معنای بسیار دارد، رئال بهترین تیم دنیاست و من منتظرم زمان به جلو حرکت کند تا برای رئال بازی کنم.

با پیراهن رئال می‌خوابیدی؟

از زمانی که در باغچه خانه‌مان به توپ ضربه زدم رویای من بازی برای رئال بود، احساسم قابل توصیف نیست و بسیار خوشحالم.

وقتی به این باشگاه می‌آیید، هواداران فقط از شما برد می‌خواهند و این همان دلیلی است که رئال این همه جام برده است،؛ اگر ما مثل یک تیم و با انگیزه کار کنیم می‌توانیم تمام جام هارا ببریم.

اولین خاطره از رئال؟

گل زیزو به بایرلورکوزن در فینال اولین چیزی است که به خاطر می آورم.

چی باعث می‌شود بیشتر از فوتبال لذت ببری؟

عاشق بازی کردن و خوشحال کردن هواداران هستم، وقتی بازی کنم سعی می‌کنم بهترین خودم باشم. در لیل و چلسی و هم چنین تیم ملی لذت می‌برم حالا می‌خواهم از حضور در رئال لذت ببرم.

چمپیونزلیگ؟

با چلسی تا نیمه نهایی رفتم اما به دستش نیاوردم، حالا نوبت من است و می خواهم به دستش بیارم.

حس بسیار خاصی است کسی که در کودکی الگویت بوده حالا مربی‌ات باشد، میخواهم زودتر این یک ماه بگذرد تا با او کار کنم.

پیامت به هواداران چیست؟

از شما بابت استقبالتان ممنونم، شما عالی هستید و می‌خواهم شما را در اولین بازی خود در برنابئو ببینم.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا رئالی‌ها با خریدهای کهکشانی پرز می‌توانند در فصل بعد با بزرگانی همچون بارسا و بایرن مونیخ و منچستر سیتی رقابت کند؟

کد خبر 380630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.