مالیاتی که بخشیده شد/ عربستان در حال گرفتن برگ‌ برنده‌های ایران

این روزها بیشتر از همیشه اینستاگرام نقض مؤثری در مبحث رسانه‌ای دارد و از طرفی هم پرسپولیس و مشکلاتش داغ‌ترین داستان ورزشی این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینستاگرام بهتر از هر رسانه دیگری به حاشیه های ورزش می‌پردازد، شاید دلیل این همه علاقه ورزشکاران به فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام پر مخاطب بودن و سرعت انتشار اخبار در آن است.

چهار هزار کیلومتر دورتر

استراماچونی که سابقه سرمربیگری اینتر میلان را نیز در کارنامه دارد و توانست نتایج خوبی در سری آ ایتالیا با این تیم به برسد. هفته گذشته هدایت استقلال را برعهده گرفت و رسماً سرمربی آبی‌پوشان شد. دالیلا استراما، همسر آندره در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

" از اینتر به استقلال، با سی میلیون هوادار و چالشی جدید در چهار هزار کیلومتری ایتالیا؛ جایی که خانواده‌ام هست، من احساس می‌کنم در خانه هستم."

چرا من زنده ماندنم؟!

علیرضا حیدری، قهرمان و پیشکسوت کشتی ایران که دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۰۴ آتن است با تصادف عجیب و خطرناکی روبرو شده است وی. تصادف حیدری در این حد عجیب بوده که او در صفحه اینستاگرامش عکسی از یک ماشین آسیب دیده منتشر کرده و در کپشن این پست نوشت:

امروز خیلی خطر نزدیک بود اما دوستانم پر کشیدند. عمر من باقی بود، نمی‌دانم چرا؟

بدهکاری مالیاتی برانکو را من پرداخت کردم

حسین هدایتی، ابر بدهکار بانک سرمایه و عابر بانک فوتبال ایران خصوصاً پرسپولیس تهران روز گذشته با انتشار ویدئویی در اینستاگرام می‌گوید:

 بدهی مالیاتی برانکو را در زمان ورودش به ایران که حدود ۴۰۰ میلیون بوده به واسطه همکاری اداره مالیات با باشگاه پرسپولیس به ۱۴۰ میلیون تقلیل دادیم و من این مبلغ را پرداخت کردم.

شیر بی یال در مسلخ عربستانی ها

ذوب‌آهن که این روزهای تحت شرایط خاصی قرار دارد و ضمن اینکه هنوز نتوانسته با اوساگونا مهاجم ریزنقشش تمدید کند تراکتور نیز که سه بازیکن ذوب‌آهن را به‌عنوان سرباز در اختیار داشته مثل‌اینکه علاقه‌ای برای بازگرداندن سربازان به ذوب‌آهن ندارد. سعید آذری مدیرعامل جسور باشگاه ذوب‌آهن که بعد از انتخاب سخنگو برای باشگاه سعی می‌کند مصاحبه نداشته باشد و بیشتر درد و دلهایش را در اینستاگرام بیان کند با انتشار پستی از نگرانی‌هایش برای دیدار تیمش در مقابل تیم قدرتمند عربستانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت و نوشت:

"عربستانی‌ها تلاش دارند تا تمامی برگهای برنده تیم‌های ایرانی را در لیگ جاری و آتی قهرمانان آسیا از ایرانی‌ها بگیرند، البته این نشانه هوش و ذکاوت آنهاست ولی تعجبم از این است که ما با دستان توانمند خودمان در ایران نه تنها کمکی به توانمند سازی تنها نماینده ایرانی باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا یعنی ذوب آهن ایران نمی‌کنیم بلکه تلاشمان این است که با عدم همکاری و آزاد سازی سه بازیکن کلیدی ذوب آهن یک شیر بی یال دندان را به مسلخ الاتحاد عربستان بفرستیم.
این است تفاوت دیدگاه عربستانی و ما، آن‌ها در پی تقویت تیم‌ها و نمایندگان خودشان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و ما به فکر خودمان. بازیکنانمان را می‌خواهیم، پای حیثیت در میان است، پای آبرو، چیزی که برایش هشت سال جنگیدیم، فهمش زیاد سخت نیست، جنگ ناموسی در میدان فوتبال است بین ایران و عربستان.
وقت تنگ است عزیزان حمایت نمی‌کنید، ما را تکه تکه نکنید، پاسخش را باید بعداً به هوادارن فوتبال بدهید، توانش را دارید؟
برانکو را مفت و مسلم به آنها هدیه دادیم، فرصت‌های دیگر را ندهیم."

کد خبر 380613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.