جدیدترین صحبت‌های هدایتی در مورد پرسپولیس + فیلم

دست‌های به‌ظاهر عاشق هدایتی در همه این سال‌ها در جیب میلیون‌ها هوادار بوده است و همواره از کاسه بیت‌المال حاتم‌بخشی کرده است؛ از جیب همین هواداران میلیونی پرسپولیس و استقلال که فکر می‌کردند نجات‌دهنده تیمشان حاصل دسترنجش را خرج این تیم می‌کند؛ زهی خیال باطل!

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته صفحه شخصی حسین هدایتی، با انتشار ویدئویی که مربوط به مصاحبه هدایتی در فروردین‌ماه ۹۷ بود، از یک داستان غم‌انگیز دیگر در فوتبال ایران پرده برداشت؛ هدایتی ابر بدهکار بانک سرمایه است که در زمان‌های گذشته کمک‌های شایانی به فوتبالیست‌ها و خصوصاً پرسپولیسی‌ها انجام داده است که حتی به او لقب عابر بانک ورزش هم داده شد؛ هدایتی در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

در ابتدای این ویدئو خبرنگار می‌گوید: برانکو زمان مدیریت نژاد فلاح وارد باشگاه پرسپولیس شده است و گویا تا جایی که ما اطلاع داریم هزینه ورود برانکو مجموعه شما پرداخت کرده است آیا این موضوع صحت دارد؟

هدایتی که می‌خواهد بر موجه بودن خود نزد هواداران باشگاه پرسپولیس تأکید کند می‌گوید: گفتن این حرف‌ها باعث می‌شود تا بگویند چرا این حرف‌ها را زدی و چرا منت گذاشتی؛ ولی من نمی‌دانم باید چه‌کاری انجام دهم! وظیفه من توضیح دادن است یا باید در موردش سکوت کنم؟

خبرنگار صحبت‌های هدایتی را قطع می‌کند و برای واداشتن وی به گفتن رازهای سربه‌مهر می‌گوید: هوادار نیاز دارد بداند و در حال حاضر دو فصل از این موضوع گذشته کما اینکه قهرمانی پرسپولیس نیز مسجل شده است و اینکه مدیریت نیز عوض‌شده است. بعید می‌دانم این صحبت‌ها باعث ایجاد حاشیه خاصی شود.

هدایتی با تأکید بر اینکه به‌واسطه تماس وزیر ورزش برای حل مشکل پرسپولیس به وزارتخانه دعوت‌شده، اظهار می‌کند: در زمان آقای درخشان، گودرزی (وزیر ورزش و جوانان از آبان ۹۲ تا مهر ۹۵) با من تماس گرفتند و من را به وزارتخانه دعوت کردند، دعوت ایشان را اجابت کردم و به وزارتخانه رفتم.

وی با بیان اینکه پیشنهادم تصمیم نهایی در جلسه وزارتخانه برجذب مربی خارجی برای پرسپولیس بوده است، می‌گوید: بنده به همراه پروین و جمعی از دوستان که می‌خواستند به تیم کمک کنند و حاشیه‌هایی که به وجود آمده بود حل شود، در آن جلسه حضور داشتیم؛ طی آن فصل تیم به رده سیزدهم و چهاردهم جدول رفته بود. با پیشنهادی که در آن جلسه دادم تصمیم گرفته شد تا برای تیم مربی خارجی بیاوریم و از آقای درخشان فعلاً حمایت کنیم تا مذاکرات شروع و به نتیجه برسد؛ متعاقباً درخشان را حمایت کردیم که جای بحثش اینجا نیست.

پرسپولیس پول تهیه بلیت هم نداشت

وی با اشاره به اینکه در آن زمان پرسپولیس حتی پول تهیه بلیت برای برانکو را نداشت، خاطرنشان می‌کند: آقای نژاد فلاح در آن زمان سرپرست شده بودند و به من گفتند پول‌نداریم که حتی بلیت هواپیما بدهیم و در ترکیه هتل بگیریم. هتل رزرو کردیم و با برانکو صحبت کردیم؛ حتی بلیت گرفتم و وکیلم را با همراه با نژاد فلاح به ترکیه فرستادم. نهایتاً توافق با برانکو انجام شد و برانکو پایش به ایران باز شد.

هدایتی بابیان ترسی که نسبت به ضبط پاسپورت برانکو در فرودگاه داشته است، می افزاید: شب قبل ورود برانکو، پاسپورت کی‌روش (سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران) را به دلیل بدهی مالیاتی در فرودگاه امام خمینی ضبط کردند. من مجبور شدم بگویم پرداخت مالیات ایشان (برانکو) چه می‌شود؟

وی با تأکید بر همکاری ویژه مسئولین اداره مالیاتی با باشگاه پرسپولیس، تصریح می‌کند: برانکو ۴۵۰ میلیون بدهی مالیاتی داشت که به‌واسطه خواهش و مراجعات متعدد به وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین همکاری مسئولین اداره دارایی با باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی به ۱۴۰ یا ۱۶۰ میلیون رسانده شد. احمدرضا عابدزاده طبق دستور نژاد فلاح چک بدهی مالیاتی برانکو را از من گرفت و به اداره دارایی برد.

هدایتی بابیان اینکه اقداماتش باعث شده تا از حاشیه‌سازی برای پرسپولیس جلوگیری شود، می‌گوید: مسئولان دارایی بعد از ساعت اداری ماندند تا چک به آن‌ها رسید و در سیستم ممنوع‌الخروجی برانکو برداشته شد؛ نیمه‌شب پاسپورت برانکو ضبط نشد. اقدامات ما باعث جلوگیری از ایجاد حاشیه شد و فکر کنید وقتی برانکو به فرودگاه می‌آمد پاسپورتش ضبط می‌شد چه اتفاقی می افتاد!

جدیدترین صحبت‌های هدایتی در مورد پرسپولیس|دانلود

کد خبر 380600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    4 0
    این قهرمانی مانند یه مالی هست که به زور وغصب صاحب شده باشی وسلام