با تغییر اعضاء شورای اجرایی دوستدار کودک مخالفیم

معاون معماری و شهرسازی شهردار اصفهان گفت: با تغییر اعضاء شورای اجرایی دوستدار کودک مخالف هستیم، چراکه این کار تنها باعث از دست رفتن زمان و نادیده گرفتن پتانسیل‌ها می‌شود.

سیداحمد حسینی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در صددیم برای کودکان در اصفهان کاری انجام دهیم و برای اجرای این کار به دنبال زیرساخت‌های قوی و محکم هستیم.

وی افزود: باید هدف‌ها و برنامه‌ها مشخص باشد، همچنین شورای اجرایی باید فعالیت خود را دنبال کند و بازوهای اجرایی وارد عمل شوند.

معاون معماری و شهرسازی شهردار اصفهان با بیان اینکه نوع نگاه به کلانشهرها باید تغییر کند، گفت: باید بپذیریم کلانشهرها به بلوغ فکری، علمی و اجرایی رسیده‌اند و می‌توانیم مباحث بسیاری را از پایتخت به کلانشهرها به ویژه اصفهان منتقل کنیم و نگاه از بالا به پایین را اصلاح کنیم، چون اگر مدیران رده بالا اعتماد نکنند، کاری پیش نمی‌رود.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های مرتبط با مسائل شهری که در جلسات کلانشهرها مطرح می‌شود، اصفهان به عنوان پایلوت یک گام از سایر شهرها جلوتر است و اقدامات خود را آغاز کرده که این افتخاری برای این شهر به شمار می‌رود.

حسینی‌نیا بودجه اختصاصی به برنامه شهر دوستدار کودک را مدیون همفکری، همراهی و حمایت اعضای شورای شهر دانست و افزود: اگر حمایت‌های اعضای شورای شهر نبود بودجه‌ای از شهرداری برای اختصاص به موضوع شهر دوستدار کودک تعلق نمی‌گرفت و این حمایت جدی اعضاء شورای شهر برای شهر دوستدار کودک ستودنی است.

وی تاکید کرد: پیشنهاد داده‌ایم که به منظور هم‌افزایی و همگرایی فکری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با کودکان از طریق کمیته سیاست‌گذاری ذیل شورای اجرایی جلسات منظم و مداوم برگزار شود.

کد خبر 380599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.