اورژانس گز به آزادراه دسترسی ندارد

نماینده شاهین‌شهر و میمه در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: اورژانس شهر گز مسیر دسترسی به آزادراه ندارد و با توجه به وجود چندین مرکز صنعتی آلاینده در این محور ترانزیت همچون پالایشگاه یا کوره‌های آجرپزی باید در تجهیز درمانگاه خیرساز گز تعجیل کرد.

مجتبی نیرومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت بهداشت و درمان و اقدامات پزشکی در این شهرستان اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در شهرستان شاهین‌شهر و میمه افتتاح درمانگاه خیرساز مسیبی شهر گز است که این درمانگاه توسط خیرین احداث شده است اما بخش اورژانس آن امکانات اولیه همچون آمبولانس، پزشک متخصص و داروخانه ندارد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه اورژانس شهر گز در مسیر ترانزیت آزادراه تهران قرار گرفته است، افزود: این اورژانس مسیر دسترسی به آزادراه ندارد و به دلیل وجود چندین مرکز صنعتی آلاینده در این محور ترانزیت همچون پالایشگاه و کوره‌های آجرپزی باید در تجهیز و تکمیل این درمانگاه خیرساز تعجیل کرد.

نماینده شاهین‌شهر و میمه در شورای اسلامی استان تصریح کرد: خیر دیگری برای تجهیز درمانگاه به دستگاه دیالیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است همچنین بیمارستان میمه که جزء بیمارستان‌های در محور ترانزیت است اما اورژانس ندارد و نقایص زیادی دارد و با توجه به تصادفات بسیار در این منطقه نیازمند ارتقای وضعیت است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: در حوزه منطقه‌ای، شهرستان برخوار در همسایگی شهرستان گز است تا حدی که از این دو با نام گزوبرخوار یاد می‌شود و بهتر است این شهرستان‌ها را به طور منطقه‌ای لحاظ کرد و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار داد.

کد خبر 380591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.