نورپردازی سه بعدی میادین اصلی شهر و ساختمان‌ها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی سه بعدی میادین اصلی شهر و ساختمان‌ها یکـی از اهـداف و سیاست‌های مهم سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سال گذشته نورپردازی مجسمه کاوه آهنگر و قسمت مرکزی میدان آزادی و ضلع شرقی میدان لاله، خیابان‌های کمال اسماعیل و مطهری در حاشیه زاینده رود بخشی از فعالیت‌هایی بود کـه در این زمینه انجام شد.

وی افزود: زنگ‌زدایی، امحا و تعمیر جداره‌های شهری دیگر اقدامات مهم سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از ساخت و نصب نمادهای شاخص اصفهان در سال‌جاری خبر داد و گفت: نصب این نمادها همراه با محوطه‌سازی ویژه انجام خواهد شد.

وی گفت: امسال سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نسبت به طراحی، ساخت و نصب "ابر نماد چوگان" اقدام خواهد کرد.

مؤذنی گفت: استقبال از ایده‌های شهروندان اصفهانی راهکاری مناسب برای افزایش نقش‌پذیری مردم در بهبود فضاهای محیطی شهری است و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان، تصریح کرد: این طرح به عنوان تکمیل کننده طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می‌کند و پیامدهای مثبتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان پس از تکمیل مطالعات، اجرایی خواهد شد و با شناسایی مشاوران برجسته و ارائه شرح خدمات طرح به آنها از نظرات آنان در بخش اجرای طرح استفاده کنیم.

کد خبر 380587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.