هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود، گفت: این موضوع بر خلاف فرمایشات رهبری در خصوص رونق تولید است و همصدا شدن با دشمن محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت، رضا رحمانی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که در شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: سیاست رونق تولید، یک سیاست مهم در وزارتخانه است و در همین راستا حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی در ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: همزمان با راه اندازی یک شهرک صنعتی باید تصفیه خانه آن نیز راه اندازی شود.

پیش‌بینی دشمن از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور

وی با بیان اینکه دشمن تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی ما را پیش بینی کرده بود، تصریح کرد: امروز بسیاری از واحدهای تولیدی ما به‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه فعال هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود، افزود: این موضوع بر خلاف فرمایشات رهبری در خصوص رونق تولید است و همصدا شدن با دشمن محسوب می‌شود.

رحمانی اضافه کرد: ما این فرصت را به بانک ها نمی دهیم و واحدهای تولیدی هم باید در جبهه تولید و اشتغال موفقیت آمیز عمل کنند و این موضوع را جدی بگیرند.

وی با اشاره به برنامه های این وزارتخانه در حوزه صنایع نساجی و پوشاک، گفت: تهران یکی از این قطب ها است و هر کاری لازم باشد برای پیشبرد این برنامه ها انجام شود.

کد خبر 380577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.