برگزاری جشنواره تابستانی در محله‌های منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: جشنواره تابستانی محلات منطقه ۱۰ با عنوان «نشاطستان» در قالب بازی، سرگرمی و تفریح پنج شنبه‌ها در بوستان‌های محلی و جمعه ها در بوستان‌های شهری با هدف شناخت ظرفیت‌های محله‌ها ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فصل تابستان اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ده شهرداری اصفهان، اظهارکرد: «جشن دخترانه» ویژه دختران و بانوان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) روز سیزدهم تیرماه سال جاری در محل باغ طلوع برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده با عنوان «نه» با اجرای نمایش خیابانی روزهای ششم و هفتم تیرماه در بوستان لاله برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های مداوم مراکز فرهنگی این منطقه گفت: «مانا» کارگاه‌های تسهیل‌گری مهارت تصمیم‌گیری ویژه نوجوانان، «با هَمِستان» ویژه دختران، کارناوال سفر گردشگران کوچک، برگزاری اردوهای آموزی تفریحی ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره حقوقی به صورت رایگان از اول تابستان در فرهنگسرای استاد همایی با عنوان «پنجشنبه های همدلی» و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای افراد بی بضاعت به صورت رایگان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی از جمله رویدادهای کارآفرینی مراکز فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان را «فرمول اول» از ۹ تا ۱۴ تیر در فرهنگسرای استاد همایی ویژه نوجوانان، جشنواره «می خواهید چه کاره شوید؟» از ۲۲ تا ۲۵ تیر در خانه فرهنگ طوس ویژه نوجوانان و برنامه محتوایی برگزاری جشنواره ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگسرای استاد همایی ویژه نوجوانان عنوان کرد.

شهبازی با اشاره به جشنواره تفریح، بازی و جشن محلات منطقه ۱۰ تصریح کرد: این جشنواره عصرها از ساعت ۱۷:۳۰ ویژه تفریح و بازی در بوستان‌های محلی و جمعه شب ها از ساعت ۲۰:۳۰ جشن‌هایی در بوستان‌های شهری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در محله‌های اطشاران، جوهران و حصه ویژه برنامه بازی روز پنجشنبه ۱۳ تیر در بوستان میلاد و روز جمعه ۱۴ تیر در بوستان کوثر برنامه بازی و جشن برگزار خواهد شد، گفت: در محله‌های لاله، شیخ طوسی و مصلی نیز برنامه بازی روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه در بوستان انقلاب و روز پنجشنبه ۲۰ تیر در بوستان پگاه و روز جمعه ۲۱ تیرماه در بوستان لاله برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در محله‌های دشتستان، عسکریه و پروین روز چهارشنبه ۲۳ مرداد در بوستان آل‌خجند، روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه در بوستان همافر و روز جمعه ۲۵ مردادماه در بوستان فرسان بازی و جشن برگزار می‌شود و عموم شهروندان می‌توانند در این برنامه‌ها حضور به هم رسانند.

وی با بیان اینکه در محله‌های سروستان و خواجه عمید روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در بوستان سروستان و روز پنجشنبه ۲۷ تیر در بوستان امام حسین (ع) ویژه برنامه بازی و روز جمعه ۲۸ تیرماه در بوستان شهدای ملکوتی برنامه بازی و جشن در نظر گرفته شده است، افزود: در محله‌های گرکان، فجر و عطار نیز روز پنجشنبه سوم مرداد بوستان زرین کوب «بازی» و روز جمعه چهارم مرداد در بوستان پروین  «بازی و جشن» خواهیم داشت.

شهبازی تصریح کرد: در محله‌های ملاصدرا، هفتون و گل نرگس روز چهارشنبه ۳۰ مرداد در بوستان ملاصدرا و روز پنجشنبه ۳۱ مرداد در بوستان گل محمدی برنامه «بازی» و روز جمعه یکم شهریورماه در بوستان اردیبهشت بازی و جشن برگزار خواهد شد.

کد خبر 380571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.