ارتقای سطح رضایت مردم اولویت نخست قوه قضاییه است

مدیر کل دادگستری استان اصفهان گفت: باید در جهت ارتقای سطح رضایت مردم از قوه قضاییه بکوشیم و در حقیقت این اولویت نخست قوه قضاییه و ریاست جدید آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حبیبی، صبح امروز_ششم خردادماه_ در سی و هشتمین مراسم سالگرد شهادت ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی و هفته قوه قضائیه که در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی، اظهار کرد: شهید بهشتی در راس همه شهدای هفتم تیر بود. خداوند می فرماید از بین مومنان هستند کسانی که در عهدی که با خدای خود بسته بودند ایستاده‌اند و این ها در واقع همین شهدا هستند. باید به شهدا بگوییم خوشا به سعادت شما که مصداق آیات قرآن شدید.

وی افزود: ثابت قدم ماندن در راه خداوند و اسلام بهترین دعا برای ماست. باید از خداوند بخواهیم ما را در مسیر ولایت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد تا مبادا در زندگی از این مسیر منحرف شویم.

مدیر کل دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: باید از همه دستگاه ها برای برگزاری این مراسم با شکوه تقدیر شود. کار قضایی و رسیدگی به پرونده های دعاوی به شدت سخت است و ما باید عهد ببندیم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

حبیبی یادآور شد: باید در جهت ارتقای سطح رضایت مردم از قوه قضاییه بکوشیم و در حقیقت این اولویت نخست قوه قضاییه و ریاست جدید آن است.

همچنین در پایان این بزرگداشت، مراسم عطر افشانی قبور شهدای گلستان شهدای اصفهان با حضور آحاد مردم و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

کد خبر 380569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.