نیازمند: یک فصل خوب در راه است

دروازه‌بان سپاهان گفت: بدشانسی و اتفاقات داخل و خارج زمین باعث شد تا نتوانیم به شایستگی‌های خود در فصل گذشته برسیم، اما امیدوار هستیم با تیمی که برای فصل بعد بسته شده رتبه بهتری را نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نیازمند یکی از مهم‌ترین ارکان تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته بود، این دروازه‌بان با درخشش‌های خود نقش بسیار پررنگی در موفقیت طلایی‌پوشان اصفهانی داشت. نیازمند همچنین توانست پس از سال‌ها خلا سپاهان در دروازه‌ را پر کند، دروازه‌بان ملی‌پوش اصفهانی‌ها حالا با انگیزه بیشتری مشغول تمرینات پیش از فصل است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارر کرد: فصل پیش از عملکرد فردی خود راضی بودم و از نظر تیمی نیز حق ما یک جام بود. بدشانسی و اتفاقات داخل و خارج زمین باعث شد تا نتوانیم به شایستگی‌های خود برسیم، اما امیدوار هستیم با تیمی که برای فصل بعد بسته شده رتبه بهتری را نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: فصل آینده در سه جام خواهیم جنگید و در حال حاضر باید منتظر تکمیل شدن کادر فنی و بازیکنان تیم باشیم. تمرینات هرروز برگزار می‌شود و نوید یک فصل خوب را می‌دهد که در راه است.

کد خبر 380563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.