گولسیانی امیدوار به قهرمانی، بی‌خبر از کی‌روش

مدافع گرجستانی سپاهان گفت: کی‌روش یکی از بهترین دوستان من است و ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم اما نمی‌دانم که آیا او برای فصل بعد در سپاهان خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، گیورگی گولسیانی بازیکن گرجستانی که ابتدا با ذوب‌آهنِ امیر قلعه‌نوعی به لیگ ایران معرفی شد، پس از یک فصل حضور در شمال کشور و تیم نساجی مازندران به اصفهان بازگشته تا این‌بار در تیم طلایی پوش نصف جهان توپ بزند. این بازیکن همچنین دوست صمیمی کی‌روش استنلی است، آن‌ها که در ذوب‌آهن همبازی بودند هم‌اکنون نیز رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند.

گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضور دوباره در اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان را بسیار دوست دارم، پیش از اینکه به نساجی بروم یک فصل خوب را در ذوب‌آهن گذراندم و خوشحالم که بار دیگر به اصفهان بازگشتم و برای سپاهان به میدان خواهم رفت.

مدافع گرجستانی سپاهانی درباره دلایل پیوستن به سپاهان اظهار کرد: به کار کردن دوباره با امیر قلعه‌نوعی علاقه داشتم، او مربی بسیار سرسختی است و برای کار با او باید قوی باشی. همچنین بازیکنان باکیفیتی در سپاهان هستند و انگیزه تیم برای موفقیت بسیار زیاد است. با توجه به شرایط خوب باشگاه امیدوارم که سال آینده قهرمان شویم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت دوست صمیمی خود یعنی کی‌روش استنلی، خاطرنشان کرد: کی‌روش یکی از بهترین دوستان من است و ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم اما نمی‌دانم که آیا او برای فصل بعد در سپاهان خواهد بود؟ هیچ چیز هنوز رسمی نشده و بگذارید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

کد خبر 380560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.