از فریاد مربیان تا سکوت قلعه نویی

سپاهانی ها تمرین خود را با انجام حرکات کششی و ترکیبی دنبال کردند، همچنین امیر قلعه نویی نیز در جریان تمرین حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از اولین تیم هایی بود که تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرد. از همین رو تمرینات این تیم چند روزی است که در مجموعه باغ فردوس آغاز شده و طلایی پوشان با حضور حداکثری بازیکنان تمرینات را پیش می گیرند.

تمرینات سپاهانی ها امروز _۵ خردادماه_ نیز با تمرین سبک بازیکنان آغاز شد. بازیکنان ابتدا تمرینان را با حرکات کششی زیر نظر مربیان شروع کردند و سپس با جدا شدن دروازه بانان تمرینات تاکتیکی آغاز شد. مربیان خارجی سپاهان هنوز به تمرینات اضافه نشدند و بازیکنان زیر نظر مربیان ایرانی باشگاه کار را انجام می دهند.

تمرکز تمرینات سپاهان در حال حاضر بر مسائل بدنی است و تمرینات در دو بخش بدنی و کار با توپ انجام می شود. سپاهانی ها در ابتدا تمرین با جمع شدن در گوشه زمین به تمرینات کششی پرداختند. سپس توپ نیز را نیز وارد تمرینات کردند و حرکات کششی با توپ انجام شد.

پس از انجام حرکات کششی و تمرینات بدنی بازیکنان مشغول به انجام تمرینات ترکیبی شدند. طلایی پوشان با انجام حرکات ترکیبی با توپ مشغول شدند. بخش عمده ای از تمرین با حرکات سرعتی و ترکیبی همراه بود. همچنین در دقایق پایانی ترکیب بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان نیز در تمام طول تمرین در میانه میدان نظاره گر تمرین شاگردانش بود و مربیان نکاتی را به بازیکنان گوش زد می کردند. همچنین قلعه نویی در تمریم حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. حضور غلام حسین فرزامی عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال تهران از نکات جالب توجه تمرین امروز بود.

حدود ۷۰ نفر از هواداران نیز این تمرین را از نزدیک تماشا کردن در دقایقی از آن به تشویق بازیکنان تازه وارد سپاهان و امیر قلعه نویی پرداختند.

تمرینات تیم سپاهان تا پایان هفته آینده در اصفهان پیگیری خواهد شد و پس از آن در کردان کرج دنبال خواهد شد. طلایی پوشان همچنین پس از کردان به اصفهان بازخواهند گشت و سپس اردویی ۱۰ روزه در ترکیه برگزار خواهند کرد.

کد خبر 380549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.