تراکم بار ترافیکی در خروجی‌های شهر

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته و تعطیلی شنبه، در خروجی‌های جنوبی و غربی شهر شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم که بر این اساس رعایت اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی از مهم‌ترین الزامات تردد ایمن به حساب می‌آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان، امروز (چهارشنبه) ساعت ١٩ در مسیر غرب به شرق خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، میدان ٢٥ در مسیر شمال به جنوب به سمت میدان شهدا، خیابان شمس‌آبادی در هر دو مسیر، پل فردوسی به سمت خیابان کمال اسماعیل، طول بلوار ملت درمسیر غرب به شرق، مسیر غرب به شرق بلوار سعدی، طول خیابان توحید و طول خیابان حکیم نظامی ترافیک سنگین است.

تردد خوروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود تراکم ترافیکی به کندی صورت می‌گیرد.

عصر امروز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه شاهد ترافیکی سنگین به علت خرابی یک خودرو بودیم؛  همچنین ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی تصادفی سه وسیله‌ای شامل دو دستگاه خودرو پراید و یک خودرو پژو ٢٠٦ رخ داد که علت این حادثه رعایت نکردن فاصله طولی بود و متاسفانه در آن مسیر نیز تراکم ترافیکی سنگین به وجود آمد.

کد خبر 380546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.