تلاش برای تحقق دیدگاه‌های مشترک مجمع مجالس آسیایی

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی گفت: دبیرخانه این مجمع در تهران همواره حمایت کامل خود را از فعالیت‌های اعضای این پارلمان و مجمع اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا مجیدی در نشست اختتامیه کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی ضمن قدردانی از همکاری‌های پارلمان میزبان و مقامات استانداری اصفهان، اظهار کرد: ما به خوبی توانستیم تمامی دستورکارهای جلسه امروز را پیش ببریم و براساس تبادل نظر و آراء نمایندگان حاضر، پیش‌نویس قطع نامه‌های پیش‌بینی شده را نهایی کنیم.

وی با بیان اینکه نشست بعدی مجمع مجالس آسیایی از سوم تا پنجم سپتامبر در شهر بغداد خواهد بود، افزود: پس از آن شورای اجرایی در کشور ترکیه هفته نخست اکتبر برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی تصریح کرد: براساس رویه مجمع مجالس آسیایی، از اواخر سال ۲۰۱۹ برگزاری  (APA) برعهده پاکستان خواهد بود.

مجیدی تاکید کرد: ما باید برای ابتکار عمل‌های آینده تلاشی وافر داشته باشیم و بتوانیم چشم‌اندازها و دیدگاه‌های مشترک خود را محقق سازیم.

وی گفت: دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی که درتهران واقع شده همواره حمایت کامل خود را از فعالیت‌های نمایندگان این پارلمان و مجمع اعلام می‌دارد.

کد خبر 380541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.