این گجت کیفیت خواب شما را ارزیابی می‌کند

گجت هوشمند "Polar Ignite"، نشان می‌دهد تا چه حد بدن فرد در طول شب برای رفع استرس و خستگی ناشی از تمرینات ورزشی بازیابی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت الکترونیکی"Polar" به تازگی نوعی ساعت هوشمند با نام "Polar Ignite" ابداع کرده است که کیفیت خواب و سیستم عصبی اتوماتیک افراد را ردیابی می‌کند. از دیگر مزایای این ساعت می‌توان به ثبت فعالیت‌های روزانه مانند تعداد گام‌های برداشته شده، فاصله‌ گام‌ها و میزان کالری مصرفی اشاره کرد.

 گجت جدید، ضربان قلب فرد را در هر دقیقه محاسبه می‌کند، با فعالیت‌های روزانه او هماهنگ شده و مقدار اکسیژن مصرفی را تخمین می‌زند. سپس با توجه به فعالیت‌های روزانه و کیفیت خواب شبانه، برنامه تمرینی دقیق و شخصی‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت Polar Ignite هنگام شب اطلاعاتی در مورد مدت زمان و مراحل خواب افراد شامل خواب سبک و حرکت سریع چشم‌ها به دست می‌آورد و سپس صبح روز بعد امتیازی بین یک تا ۱۰۰ به این معیارها می‌دهد. هرچه عدد نمایش داده شده بیشتر باشد، بدین معنی است که کاربران خواب با کیفیت‌تر و بهتری داشته‌اند.

این گجت به ویژگی دیگری به نام"Nightly Recharge" مجهز است که مشخص می‌کند تا چه حد بدن فرد در طول شب برای رفع استرس و خستگی ناشی از تمرینات ورزشی بازیابی شده است. ساعت Polar Ignite فاصله بین هر دو تپش قلب را بر اساس سیستم عصبی خودکار (ANS) و سرعت نفس کشیدن فرد  محاسبه می‌کند تا به کاربران نشان دهد که چگونه دمای بدن بعد از یک تمرین ورزشی سنگین، کاهش پیدا می‌کند.

گجت ابداعی دارای یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی و یک باتری ۱۶۵ میلی آمپری است که با توجه به مقدار استفاده از آن می‌تواند شارژ خود را تا ۱۷ ساعت نگه دارد. برای آگاهی از کیفیت خواب و بازیابی بدن پس از فعالیت های روزانه، گجت تناسب اندام باید زمان خواب نیز روی مچ دست کاربر بسته شده باشد.

قیمت تقریبی این گجت ۲۲۹.۹۵ دلار ارزیابی شده  است و در رنگ‌های متنوع نقره‌ای با بند سفید، مشکی با بند زرد، و مشکی با بند مشکی در اختیار کاربران قرار  خواهد گرفت.

کد خبر 380537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.