درگیری‌ها در بازی با شهرداری سیرجان به ضررمان تمام شد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: سه نفر از بازیکنان ذوب آهن دو جلسه محروم شدند که ضربه سنگینی به تیم وارد کرد و اگر این بازیکنان در آن دو بازی حضور داشتند موثر بودند. درگیری‌ها در بازی با شهرداری سیرجان به ضررمان تمام شد.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیمش برای بازی با شهرداری بم، اظهار کرد: این هفته آخرین بازی ما در لیگ برتر است، در هفته شانزدهم فرصت رسیدن به مقام دوم را داشتیم که با بدشانسی از رسیدن به سکو باز ماندیم.

وی با بیان اینکه در آخرین دیدار لیگ برتر با قهرمان لیگ بازی داریم، افزود: شهرداری بم تا هفته ۲۱ لیگ هیچ شکستی نداشته است و به غیر از یک تساوی همه بازی‌هایش را با برد پشت سر گذاشته است. تیم ما برای برد روبروی شهرداری بم حاضر می‌شود تا نخستین باخت این تیم را رقم بزند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، تصریح کرد: از نیم فصل یکی از بازیکنانمان را به علت پارگی رباط صلیبی در اختیار نداریم، یک جلسه محرومیت دارم و در بازی با شهرداری بم کنار زمین نیستم.

محمودی در خصوص محرومیت‌های بازی با شهرداری سیرجان، خاطرنشان کرد: سه نفر از بازیکنان ذوب آهن دو جلسه محروم شدند که ضربه سنگینی به تیم وارد کرد و اگر این بازیکنان در آن دو بازی حضور داشتند، موثر بودند و درگیری ها در آن بازی به ضررمان تمام شد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری باشگاه ذوب‌آهن در آخر فصل، تأکید کرد: هدف‌گذاری تیم این بود که جزء چهار تیم برتر لیگ باشد ولی خود من می‌خواستم که روی سکو برویم اما محرومیت و مصدومیت‌ها مانع شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه اولویتم ماندن در ذوب‌آهن است، گفت: قراردادم با باشگاه تمام‌ شده است اما قرار شد بعد از پایان لیگ برتر در خصوص فصل آینده صحبت کنیم و به‌صورت جدی با باشگاه وارد مذاکره نشده‌ام.

محمودی بابیان اینکه استعدادهای خوبی در اصفهان وجود دارد که باید آن‌ها را شناخت و کشف کرد، تصریح کرد: در این فصل چند نفر از بازیکنان آکادمی ذوب آهن را به تیم اضافه کردیم که یک نفر آن‌ها در بازی‌های آخر فیکس شده بود.

کد خبر 380535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.