افت فشار و قطعی آب را تا پایان تابستان داریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در صورت ادامه روند افزایش دما تا پایان تابستان شاهد افت فشار و قطعی آب خواهیم بود.

هاشم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص چرایی قطعی و افت فشار آب در روزهای اخیر در اکثر مناطق اصفهان اظهار کرد: آب شرب ۵۶ شهر و ۳۰۰ روستا از تصفیه خانه بابا شیخ علی تامین می‌شود و طی روزهای اخیر با توجه به  تکمیل ظرفیت این تصفیه خانه شاهد افزایش مصرف آب به دلیل گرمای شدید هوا بوده‌ایم.

 وی افزود: در این شرایط در برخی از ساعات کاهش فشار و قطعی آب را در مناطقی که از تصفیه خانه بابا شیخ علی استفاده می‌کنند، شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان راه حل افت فشار و قطعی آب در شهرها و روستاهای تغذیه کننده از تصفیه خانه بابا شیخ علی را  حل مشکل تامین آب مورد نیاز برای سامانه دوم آبرسانی شهر اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: این موضوع سال‌هاست که مورد مطالبه مسئولان استان و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال برای کاهش تبعات ناشی از افت فشار و قطع آب منابع محلی در شبکه سامانه آبرسانی قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیریت مصرف همشهریان و روستاییان می‌تواند به تامین و توزیع آب کمک کند.

امینی با بیان اینکه تا زمانی که افزایش دما را داشته باشیم، شاهد افت و قطعی فشار آب در اصفهان و دیگر شهرهای وابسته به تصفیه خانه بابا شیخ علی خواهیم بود، اضافه کرد: از روز گذشته تاکنون در برخی از مناطق شهر اصفهان، شاهین شهر، فولادشهر و روستاهای شرق اصفهان با مشکل جدی تامین آب رو به رو بوده‌ایم.

کد خبر 380534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی اب IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 0
    خب وقتی ۴۰ سال بیخیال کشور باشن نتیجش همینه.