وحدت مردم و مسئولان موجب شکست دشمن می‌شود

تیران_امام‌جمعه تیران‌وکرون گفت: همبستگی و تلاش برای پیشرفت کشور از ضرورت‌هایی است که اگر بین مسئولان در رده‌های مختلف ایجاد و مردم هم مشارکت اجتماعی داشته باشند بسیاری از مشکلات قابل رفع و زمینه خدمت به جامعه فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران‌وکرون، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان در نشست با مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تلاش برای تحقق رونق اقتصادی و غلبه بر دشمنان، اظهار کرد: همسبتگی ملی و تکیه بر اقتصاد کارآمد و مولد موجب شکست دشمن می‌شود.

وی عنوان کرد: همبستگی و تلاش برای پیشرفت کشور از ضرورت‌هایی است که اگر بین مسئولان در رده‌های مختلف ایجاد و مردم هم مشارکت اجتماعی داشته باشند بسیاری از مشکلات قابل رفع و زمینه خدمت به جامعه فراهم می شود.

امام‌جمعه تیران‌وکرون ادامه داد: برای رفع بسیاری از مشکلات جامعه و چالش‌های اقتصادی باید برنامه‌ریزی برای تولید و بهره‌گیری از ظرفیت داخلی انجام شود.

رشیدیان با بیان اینکه اقتصاد کارآمد و تلاش همگانی برای رونق تولید از ضرور ت‌های جامعه است، تصریح کرد: اقتصاد کارآمد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولید داخلی و توان نیروهای جوان محقق می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت عملکرد دستگاه قضایی برای برخورد با قانون‌شکنان، گفت: برخی افراد به دنبال سوءاستفاده و تخریب هستند و باید نسبت به تخلفات آن‌ها برخورد شود.

کد خبر 380529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.