کودکان ، آینده سازان این کره خاکی هستند

کودکان ، آینده سازان این کره خاکی هستند . آنها با امید و آرزوهای شان ، با دستان معصوم خود ، تاریخ این سیاره را می‌سازند و ما در مقابل هر کدام از آنها مسئولین. در مقابل خود ، در مقابل تاریخ و در مقابل فرزندانمان....

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلاره عباسی ،بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود از تاتر شاه‌ماهی نوشته است :

دیروز من و مهراوه خانوم که رفیق پیشنهادهای فرهنگی جذاب است به دعوت دوستان نمایش شاه ماهی رفتیم . به دیدن یک دنیای عجیب . علی شادمان مثل همیشه توانا و پرتلاش و امیر جدیدی عزیز شگفت انگیز و بی نظیر بود.  خسته نباشید گروه درجه یک شاه‌ماهی ، ممنونم که ما را به جزیره نمی دونم چی بنویسم راه دادید.

حسام منظور نیز در صفحه شخصی خود از تئاتر هم بازی اش در سریال برادر جان گفته است :

قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی و نوشته محمد مساوات ، نمایش زنده و روان و روایتی نوستالژیک و واقع گرا از زندگی نسلی آشنا در دهه های گذشته می باشد . هدایت بازیگران جوان و با استعداد همراه با میزانسن باورپذیر علاوه بر کارگردانی حساب شده،  قابلیت بالای نسیم ادبی عزیز در هدایت بازیگر را به رخ می کشد . فقط چند اجرای دیگر از این نمایش در تماشاخانه سپند باقیمانده،  حتما به علاقمندان تاتر ، تماشای این نمایش توصیه می شود.

آزاده صمدی نیز در اینستاگرامش از اهمیت توجه به کودکان گفته است :

کودکان ، آینده سازان این کره خاکی هستند . آنها با امید و آرزوهای شان ، با دستان معصوم خود ، تاریخ این سیاره را می‌سازند و ما در مقابل هر کدام از آنها مسئولین. در مقابل خود ، در مقابل تاریخ و در مقابل فرزندانمان.

باید قدم هایمان را آهسته و با احتیاط بیشتری برداریم. نکند بشکند آنچه نباید .

اینطور نیست؟!

بعد از رسانه‌ای شدن خبر سرطان شراره درشتی ،بازیگر تئاتر و تلویزیون ، سوسن پرور با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

من هم موهام رو با صفر تراشیدم،  برای همراهی با شراره درشتی عزیزم و همه کسانی که درگیر بیماری سرطان هستند.  بدون مو هم میشه زندگی کرد ، اما بدون امید به بهبودی نه . شراره جان تو از سرطان قوی‌تری.

امیر جدیدی که این روزها نمایش شاه ماهی را بر روی صحنه دارد ، با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته است :

بر سر حرف درست و راست پندارد

رضایت نیست و سر هر چه غلط خوانند نیز

هیچ کس هیچش توافق نیست در میان این همه ناسازگاری ها تعادل فاش می‌گوید :

همه همساز و دمسازند و همه بر توسن امیال خود بی وقفه می تازند

و چنین نظمی که مخلوق توافق ها و کتمان است

تعادل ، راز پنهانیست.

کد خبر 380525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.