سه میلیارد تومان برای تحقق شهر دوستدار کودک تخصیص یافت

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه سال ۹۷ سه میلیارد تومان اعتبار برای تحقق شهر دوستدار کودک درنظر گرفته شد اما هنوز به دلیل نداشتن برنامه، ریالی در این راستا هزینه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در دیدار با رییس اداره سازمان‌ها و مجامع بین المللی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اظهار کرد: با توجه به پیشرو بودن شهر اصفهان در زمینه "شهر دوستدار کودک" نسبت به سایر کلانشهرهای کشور، باید از فرصت های موجود استفاده و هماهنگی های بین بخشی و درون بخشی را مدیریت کنیم.

وی با تأکید براینکه باید تا یک ماه آینده به یک برنامه عملیاتی در راستای تحقق شهر دوستدار کودک برسیم، تصریح کرد: شهرداری اصفهان تلاش می کند تا کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به این شهر اختصاص یابد که امیدواریم بتوانیم تا یک ماه آینده هماهنگی های لازم را با دستگاه های مربوطه انجام دهیم.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: اگر وزارت کشور یک سال به اصفهان فرصت دهد، با انجام هماهنگی درون دستگاهی یک الگوی شهردوستدار کودک ایرانی ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: در بودجه سال ۹۷ سه میلیارد تومان اعتبار برای تحقق شهر دوستدار کودک درنظر گرفته شد اما هنوز به دلیل نداشتن برنامه، ریالی در این راستا هزینه نشده است.

کد خبر 380506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.