روی بازیکنان بومی تمرکز بیشتری داریم/درباره تیم ملی نظر نمی‌دهم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: قصد داریم روی بازیکنان بومی تمرکز بیشتری داشته باشیم و با توجه به پتانسیلی که دارند از آن‌ها استفاده کنیم.

رحمان محمدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جدایی از تیم والیبال شهرداری ورامین و پیوستنش به تیم سپاهان، اظهار کرد: شرایط کار در شهرداری ورامین فراهم نبود و زمانی که سپاهان پیشنهاد مربیگری به من داد با توجه به مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشتم شرایط را برای حضور در این تیم مهیا دیدم.

وی با بیان اینکه مسئولان باشگاه سپاهان نگاه حرفه‌ای به ورزش دارند، تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشتم از من خواستند در سال اول یک تیم معقول با بودجه‌ای که در اختیار داریم ببندیم تا در نهایت بتوانیم جایگاه مناسبی برای سپاهان در سال اول به دست آوریم و در سال‌های آینده با تقویت کردن تیم به مقام‌های بالایی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص جذب بازیکن ملی پوش، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازیکن ملی پوش در اختیار نداریم، اما بازیکنانی مثل فلاح، مباشری و جلالی را در اختیار داریم که در گذشته برای تیم ملی بازی می‌کردند.

محمدی راد با اشاره به اینکه سال قبل لیگ برتر والیبال به نسبت سال‌های گذشته به دلیل حضور نداشتن بازیکنان ملی پوش از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود، افزود: در سال گذشته هرچقدر مسابقات لیگ وارد مراحل بالاتری می‌شد بازی‌های باکیفیت‌تری را از تیم‌ها مشاهده می‌کردیم به خصوص در مراحل نهایی که نشان می‌داد تیم‌ها به سطح آمادگی بالایی دست یافته بودند.

وی ادامه داد: در سال جاری لیگ برتر والیبال قدرتمندی خواهیم داشت چرا که تیم‌ها با بودجه خوب تیم‌های قدرتمندی تشکیل دادند و کار را برای همه تیم‌ها سخت کردند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در رابطه با جذب بازیکن، تصریح کرد:  مربی جوانی هستم که دوست دارم بهترین نتایج را کسب کنم و یکی از اهدافم رفتن سراغ بازیکنانی است که  انگیزه برای کسب نتایج خوب و قهرمانی را دارند. این بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند که به نظر من بعد از هر تلاشی نتیجه کسب می‌شود.

محمدی راد اضافه کرد: سال گذشته در تیمی که کار می‌کردم چهار بازیکن به تیم ملی دعوت شدند و سه نفر از آن‌ها بین ۱۵ نفر نهایی بودند. قصد داریم روی بازیکنان بومی تمرکز بیشتری داشته باشیم و با توجه به پتانسیلی که دارند از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توانم درباره تیم ملی نظر بدهم، خاطر نشان کرد: کارشناسان باید در مورد تیم ملی صحبت کنند، یک مربی هستم که اظهار نظر در رابطه با مربی دیگر خارج از محدوده من است.

کد خبر 380501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.