اصفهان قطب فرهنگی کودک در جهان معرفی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان با اشاره به پتانسیل‌های شهر اصفهان برای تبدیل شدن به شهری جهانی گفت: اصفهان جزء شهرهای جهانی خلاق است، مجموعه پتانسیل‌های موجود در این شهر به اندازه‌ای است که می‌توان اصفهان را به عنوان قطب فرهنگی کودک در جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن ظهر امروز ( چهارشنبه) در جلسه تهیه پیش نویس برنامه اجرایی شهر دوستدار کودک، با بیان اینکه اصفهان قطب فرهنگی کودک و نوجوان ایران است، اظهار کرد: اصفهان  اولین شهر دوستدار کودک در ایران است که برگزاری اولین اجلاس شهر دوستدار کودک نیز یکی از اقدامات مدیریت شهری در این حوزه است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های شهر اصفهان برای تبدیل شدن به شهری جهانی گفت: اصفهان جزء شهرهای جهانی خلاق است، مجموعه پتانسیل‌های موجود در این شهر به اندازه‌ای است که می‌توان اصفهان را به عنوان قطب فرهنگی کودک در جهان معرفی کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه شهر دوستدار کودک باید در همه ابعاد دوستدار کودک باشد، اضافه کرد: به صفر رساندن آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ به تنهایی نمی‌تواند اصفهان را به صورت عملی به شهر دوستدار کودک تبدیل کند، تصریح کرد: برای تحقق این امر باید سازمان‌های مردم نهاد، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و .. باید همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 380500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.