با اوساگونا به توافق نرسیم از شنبه دنبال جایگزینش می‌گردیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: در صورتی که اوساگونا نتواند با باشگاه به توافق برسد با توجه به درخواست منصوریان از شنبه نسبت به جذب بازیکن جایگزین اقدام می‌کنیم.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن انتقاد از برخی باشگاه‌ها برای انعقاد قراردادهای نجومی با بازیکنان فوتبال، اظهار کرد: در برخی باشگاه‌ها بدون منطق قیمت بازیکنان بالا می‌رود اما در ذوب آهن همه چیز براساس قواعد خاصی پیش می‌رود؛ مبلغ پیشنهادی اوساگونا به باشگاه ذوب آهن زیاد بود و اعلام کردیم که باشگاه برای جذب بازیکن قواعد و شرایط خاصی دارد.

وی با تاکید بر اینکه گزینه‌های جایگزینی اوساگونا به زودی توسط منصوریان اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: در صورتی که اوساگونا نتواند با باشگاه به توافق برسد، با توجه به درخواست منصوریان از شنبه نسبت به جذب بازیکن جایگزین اقدام می‌کنیم. ظرف یکی دو روز آینده در مورد تمدید قرارداد اوساگونا تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با جریمه باشگاه ذوب آهن از سوی AFC، بیان کرد: موضوع جریمه‌ای که در رسانه‌ها مطرح شده است هنوز بصورت کتبی به ما ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ این موضوع، باشگاه ذوب آهن حق طبیعی خود می‌داند تا نسبت به این موضوع اعتراض کند و بعد از اینکه تصمیم نهایی گرفته شد طبق مقررات رفتار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه زمانی خبر لغو بازی با النصر در کربلا به باشگاه اعلام شد که تیم ذوب آهن در شهر کربلا حضور داشت، افزود: طبق شواهد موجود، زمانی خبر لغو بازی توسط ناظر AFC به ما منتقل شد که تیم ذوب آهن در کربلا حاضر شده بود، ناظر دیدار ذوب آهن و النصر که خود در کربلا حضور داشت به ما اعلام کرد که می‌توانیم از حق تیممان دفاع و نسبت به این موضوع اعتراض کنیم تا AFC خسارت را به باشگاه ایرانی بپردازد.

جمشیدی ضمن امیدواری نسبت به جبران هزینه‌های مالی سفر به کربلا برای دیدار ذوب‌آهن و النصر که در دقایق نهایی توسط AFC لغو شد، خاطرنشان کرد: ما اعتراض خود نسبت به حضور ذوب‌آهن در کربلا را به AFC فرستادیم ولی متأسفانه با نظر منفی مواجه شد. با توجه به رد درخواست جبران خسارت باشگاه توسط AFC کماکان پیگیر هستیم و امیدواریم خسارت مالی وارده شده به باشگاه ذوب‌آهن جبران شود.

وی با ابراز ناراحتی نسبت به مصدومیت بازیکن ذوب‌آهن در تمرینات تیم ملی امید، بیان کرد: زهیوی و خلعتبری آمادگی کامل دارند در حال حاضر به تیم اضافه‌شده‌اند و در تمرینات تیم شرکت می‌کنند. زهیوی و خلعتبری در جام باشگاه‌های آسیا و فصل جدید لیگ برتر همراه تیم هستند و می‌توانند کمک‌حال تیم باشند. نیما طاهری در تمرینات تیم ملی امید دچار مصدومیت شده و طبق شواهد و بنا به نظر پزشک تیم ذوب‌آهن حداقل تا نیم‌فصل نمی‌تواند در جمع سبز پوشان باشد.

کد خبر 380498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.