جدایی خیلی سخته

دویست و بیست و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جدایی خیلی سخته، دوباره می‌آیم" عنوان اصلی این رسانه است که به مصاحبه خبرگزاری ایمنا با میلاد سرلک بازیکن تازه جدا شده سپاهان اشاره دارد. سرلک در این گفتگو جدایی از سپاهان را سخت توصیف کرده و اعلام نموده دوباره به این تیم باز می‌گردد. وی همچنین گفته که هم باشگاه مایل به تمدید قرارداد با وی نبود و هم خود او با توجه به اینکه فصل پیش کمتر در ترکیب اصلی حضور داشته، تمایل به تمدید قرارداد با سپاهان را نداشته است.

"ذوب آهن با پرداخت‌های نجومی بیگانه است" دیگر عنوان این رسانه به نقل از جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن است. وی  پرداخت‌های نجومی به بازیکنان را خارج از عهده تیمش دانسته و گفته توان رقابت با باشگاه‌هایی که با هزینه‌های زیاد بازیکنان را هوایی می‌کنند را ندارند.

"آذری،نژادمهدی را سبز نگه داشت" تیتر دیگر این رسانه است که نوشته با وجود پیشنهادهای متعدد، ذوبی‌ها به هر طریقی بود ستاره خود را حفظ کردند و اجازه ندادند او هم مانند چند ستاره دیگر از جمع سبزپوشان جدا شود.

"خریدهای بلند پروازانه با کدام پشتوانه" عنوان پایانی صفحه اول دویست و بیست و نهمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 380481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.