شب‌های زیبای پاریس یا هوای همیشه بارانی لندن؟

با آغاز شدن فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، گمانه زنی‌ها برای جا به جایی ستاره‌ها داغ و داغ‌تر می‌شود و ستاره کم فروغ بارسلونا می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازیکنان نقل و انتقالات باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی از انتقال "فیلیپه کوتینیو" به لیگ جزیره یا لوشامپیونه خبر می‌دهند. داستان کوتینیوی تکنیکی‌ در تیم دوم شهر بارسلون از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و اسپانیول جایی بود که او برای اولین بار در اروپا توپ می‌زد، فیلیپه در آن زمان یک پسر بچه‌ ۲۰ ساله بود، او از کوچه پس‌کوچه‌های فوتبال خیز برزیل برای اثبات شایستگی‌های خود به اروپا آمده بود.

این بازیکن جوان، خیلی زود از اسپانیا نقل مکان کرد و به شهر میلان ایتالیا و تیم آبی پوش اینتر رفت. کوتینیو که در حال طی کردن پله‌های طرقی یکی پس دیگری بود، پس از یک سال حضور در جمع افعی‌های شهر میلان، سال ۲۰۱۳ به یک باشگاه بزرگ در لیگ جزیره به اسم لیورپول پیوست.

فیلیپه از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۸، پنج سال لباس قرمز رنگ لیورپول را به تن کرد و در این تیم هم به درخشش ادامه داد، او در این تیم به قدری درخشید و خوب بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرد، از بارسلونا گرفته تا رئال مادرید و پاریسن ژرمن و دیگر تیم‌های مطرح اروپایی.

در این بین آبی اناری‌ها که سابقه خرید ماسکرانو و سوارز را از لیورپول داشتند، برای کوتینیو یک پیشنهاد آماده و آن را به سران لیورپول ارائه کردند اما لیورپولی‌ها که از فروش سوارز به بارسا و درخشش او در بارسا ضرر کرده بودند، حاضر نشدند که کوتینیو را به سادگی و با مبلغ کم از دست بدهند.

بارسا از فروش نیمار به تیم متمول پاریس ۲۲۲ میلیون یورو پول به جیب زده بود و با خزانه‌ای پر از پول وارد بازار نقل و انتقالات شد. تیم قرمز پوش آنفیلد، برای فروش ستاره تکنیکی خود با اطلاع از وضع مالی عالی کاتالان‌ها، از آبی اناری‌ها درخواست مبلغ ۱۵۰ میلیون یورویی کرد.

بارسا پس از کش و قوس‌های فراوان فیلیپه را از لیورپول خرید.‌ اما این ستاره برزیلی موفق نشد در ترکیب کاتالان‌ها، آن درخششی که در تیم‌های قبلی خود داشت را تکرار کند تا کوتینیویی که در ابتدا مورد حمایت همه جانبه بارسایی قرار داشت، خیلی زود مورد غضب آن‌ها باشد.

پس از نمایش ضعیف در پازل تاکتیکی والورده سرمربی بارسا، باشگاه به دنبال خرید ستاره‌های جدید در خط حمله رفت، گزینه‌های آبی اناری‌ها، نیمار مهاجم سابق خود و فعلی پاریسن ژرمن و آنتوان گیری زمان مهاجم اتلتیکو مادرید است.

در همین خصوص، فابریزو رومانو خبرنگار اسکای اسپورت گزارش داده است که سران بارسا با آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید به توافق کامل رسیده‌اند و این بازیکن در تاریخ ۱ جولای آبی اناری پوش خواهد شد.

از طرف دیگر بارسا برای جذب نیمار هم مذاکرات خود را با تیم پاریسی که رابطه خوبی با آن‌ها ندارد، شروع کرده است. کاتالان‌ها پیشنهادی که به مالکان پاریسن ژرمن ارائه کرده این‌گونه است؛ کوتینیو به علاوه ۱۰۰ میلیون یورو پول نقد.

قهرمان فرانسه، علاقه شدیدی به کوتینیو دارد و از دست حاشیه‌های نیمار خسته شده و بدش نمی‌آید این معامله را انجام دهد.از طرف دیگر تیم چلسی با مالک روسی و متمول خود، باوجود اینکه از پنجره نقل و انتقالات محروم است، بعد از اینکه هازارد را با ۱۴۵ میلیون یورو به تیم رئال مادرید واگذار کرد، با این پول قصد خرید کوتینیو را دارد.

در همین حال، روزنامه سان انگلیس خبر از انتقال ستاره برزیلی سابق لیورپول، به آبی‌های لندنی را داده است.حالا باید منتظر ماند و دید، با وجود این محرومیت، تیم چلسی می‌تواند مجوز فیفا را برای نقل و انتقالات پیش رو بگیرد و اگر قرار به جدایی کوتینیو از بارسا باشد، او شب‌های زیبای پاریس را ترجیح می‌دهد یا هوای همیشه سرد و بارانی لندن؟

کد خبر 380469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.