با ۳۰ درصد از توان داخلی تولید می‌کنیم

شاهین شهر _نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ سرمایه گذاری گسترده، نیروی انسانی ماهر و امکانات به‌روز واحدهای تولیدی در کشور و استان اصفهان جالب توجه است، اما روند چرخش و نقدینگی کم و تولید با ۳۰ درصد از توان و ظرفیت باعث ناراحتی و نارضایتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شاهین‌شهر، مسعود پزشکیان در بازدید از خطوط تولید کارخانه تولید لوازم خانگی در این شهرستان اظهار کرد: زمانی که تولید در کارخانه‌ها با حداکثر توان و ظرفیت انجام شود، علاوه بر اشتغالزایی بیشتر محصولات با قیمت کمتری به بازار عرضه می شود.

وی افزود: سرمایه گذاری گسترده،  نیروی انسانی ماهر و امکانات به‌روز واحدهای تولیدی در کشور و استان اصفهان جالب توجه است، اما روند چرخش و نقدینگی کم و تولید با ۳۰ درصد از توان و ظرفیت باعث ناراحتی و نارضایتی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان، سیاستگذاران، ‌صداوسیما و رسانه‌ها باید از تولید کالای ایرانی حمایت کنند و برای استفاده از کالای ایرانی فرهنگ‌سازی بیشتری انجام دهند.

دیدار چهره‌به‌چهره استاندار با صنعتگران

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از طرح رونق تولید، مسئولان استانداری اصفهان علاوه بر تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد تنظیم بازار در ‌هر هفته یک روز را برای دیدار چهره‌به‌چهره با تولیدکنندگان و صنعتگران اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: برای حمایت از تولید ایرانی و تولیدکنندگان و صنعتگران، بازدید دوره‌ای از شهرک‌های صنعتی و تولیدی و شرکت‌های استان اصفهان انجام می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: در این بازدیدها و دیدارهای چهره‌به‌چهره بیش از ۶۰ درصد مشکل تولید و صنعت را بررسی و برطرف می‌شود.

کد خبر 380467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.