نمایش تراژیک کمدی «آتروپین» ۹ تیر روی صحنه می‌رود

امید نیاز نام آشنایی در میان کارگردانان تئاتر کودک در اصفهان است که این بار نمایش «آتروپین» به نویسندگی و کارگردانی وی در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه می رود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، امید نیاز کارگردان نمایش «آتروپین» در خصوص این نمایش و روایت آن گفت: نمایش «آتروپین» که از روز یکشنبه ۹تیرماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود داستان امیر مرد چهل و چند ساله ای را روایت که زندگی گذشته خود را برای تماشاگران تعریف می کند تا به ۸ سالگی می رسد و معتقد است که تمامی مشکلاتش از آنجا شروع شده اند.

وی افزود: این نمایش یک نمایش روانشناسانه است و بیان می کند که نقش اصلی، به دلایل روحی اعتماد به نفس خود را از دست داده است، آتروپین با این رویکرد که مشکلات ما ریشه در دوران کودکی دارند و باید آن را ریشه یابی کرد نوشته شده است.

کارگردان این نمایش با اشاره به نام نمایش تصریح کرد: آتروپین دارویی است که برای شب ادراری به بچه ها می دهند و برای افسردگی به بزرگسالان و امیر این دارو را برای هر دوی این مشکلات مصرف کرده است.

نیاز خاطرنشان کرد: در این نمایش بسته به ورود به صحنه امیر اصفهانی، ایلیا نیاز، مونس پورفاتحیان، احمدرضا صادقی، رضا کریمی، محمدنظری، رامین کلانتری، علیرضا هوشیار به ایفای نقش پرداخته اند.

وی ادامه داد: قصه این نمایش قصه ی تلخی است اما با تمهیداتی که در کارگردانی، کاراکترپردازی و صحنه و بیان روایت صورت گرفته با افزودن تکه های کمدی و طنز، قصه تلطیف شده است و نمایش در واقع یک نمایش تراژدی و کمدی است.

گفتنی است، نمایش «آتروپین» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از روز یکشنبه ۹ تیرماه لغایت روز دوشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی به روی صحنه می رود.

کد خبر 380465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.