پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت نماینده نطنز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، و نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت همکار ارجمند و  پرتلاش، جناب آقای دکتر مرتضی صفاری نطنزی، نماینده شریف مردم نطنز و قمصر موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان از نمایندگان ساعی و توانمند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند که علاوه بر حضور مستمر در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل  مردم و حوزه انتخابیه همتی وافر داشتند .

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این نماینده خدوم به مردم شریف شهرستانهای نطنز و قمصر و دوستداران و خانواده محترم ایشان ، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان،  از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسألت می کنم .»

مراسم تشییع پیکر نماینده مردم نطنز و قمصر ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در شهر نطنز برگزار و خاکسپاری او در امامزاده عبدالله این شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 380459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.