برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم

ملی پوش اصفهانی ووشو گفت: سعی دارم با قدرت و آمادگی کامل وارد مسابقات جهانی شانگهای شوم.

زهرا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ابتدا برای مسابقات جهانی یک انتخابی درون اردویی برگزار شد که شش نفر برگزیده شدند و در نهایت انتخابی برای اعزام ملی پوشان دوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار است، ادامه داد: بعد از دوم مرداد ماه اردوها به صورت رسمی آغاز می‌شود؛ تمرکزم روی مدال طلای مسابقات جهانی است و امیدوارم که با آمادگی کامل مدال مدنظرم را به دست بیاورم.

جامعه ورزش به وزارت ورزش حق می‌دهد

کیانی در رابطه با پاداش مدال آوران آسیایی که وزارت ورزش قرار شده است به جای سکه به ورزشکاران پول نقد بدهد، گفت: فکر می‌کنم دلیل این حرکت وزارت ورزش، شرایط مالی و اقتصادی کشور است که همین امر سبب شد سکه‌ای که به ورزشکاران قول داده بودند را تحویل ندهند؛ جامعه ورزشکاران به آن‌ها حق می‌دهند و زمانی که برای مسابقات اعزام شدیم قیمت سکه خیلی پایین‌تر بود.

کیانی با بیان اینکه از  ۶ تا ۸ سالگی در رشته ژیمناستیک فعالیت داشته است، افزود: از ۸ سالگی وارد رشته ووشو شدم و در ۱۰ سالگی به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شدم که در اولین مسابقه جهانی مدال نقره کسب کردم؛ در کل ۲۲ مدال جهانی و آسیایی دارم و آخرین مدالی که به دست آوردم، نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا بود که سعی دارم با تمرینات بیشتر در بازی‌های آسیایی هانگژو از عنوان خود دفاع و شاید به جایگاه بالاتری دست یابم.

وی ادامه داد: نزدیک تورنمنت پیش رو مسابقات جهانی شانگهای است که تمریناتم را دو هفته بعد از بازی‌های آسیایی آغاز کردم و هم اکنون آمادگی لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها را دارم.

کد خبر 380441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.