شفاف‌سازی بودجه تیران‌وکرون

تیران_فرماندار تیران‌وکرون گفت: تیم ارزیابی اختصاص و هزینه بودجه در ادارات تشکیل شده و با توجه به بررسی که صورت گرفته بعضی از ادارات‌کل در اختصاص بودجه به شهرستان کوتاهی کرده و سهم مالی این منطقه را در جای دیگر هزینه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران‌وکرون، مجید حججی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه تجهیز شبکه انتقال داده ثبت احوال به فیبرنوری ضرورت دارد، اظهارکرد: با توجه به لزوم تحقق دولت الکترونیک و ضرورت توسعه خدمات ثبت احوال، بودجه شهرستانی به این موضوع اختصاص می یابد.

وی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی بودجه شهرستان، به اداراتی که در جذب اعتبار فعال بوده و مدیران‌کل آن‌ها در اختصاص بودجه به شهرستان‌ها همکاری دارند، اعتبار تخصیص می‌یابد.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه برخی از مدیران استانی به بودجه شهرستانی بی‌توجه هستند، ادامه داد: در بعضی موارد بودجه ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در منطقه دیگری هزینه شده است.

حججی با بیان اینکه برخی از مدیران استانی بودجه شهرستان را پرداخت نکرده و یا به مناطق دیگر اختصاص می‌دهند، تصریح کرد: سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعتباری اختصاص یافت و با وجود جذب این ردیف اعتباری در شهرستان هزینه نشد.

وی افزود: تیم ارزیابی اختصاص و هزینه بودجه در ادارات تشکیل شده و با توجه به بررسی که صورت گرفته بعضی از ادارات‌کل در اختصاص بودجه به شهرستان کوتاهی کرده و سهم مالی این منطقه را در جای دیگر هزینه کرده‌اند.

کد خبر 380432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.