استان اصفهان از نظر حرفه‌ای سرآمد تمام استان‌های کشور است

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هیئت پزشکی ورزشی استان باید به شهرستان‌ها کمک کند تا رشد قابل ملاحظه‌ای در شاخص‌ها داشته باشیم.

غلامرضا نوروزی صبح امروز – سه شنبه ۴ تیرماه- در محل هتل شیخ بهایی در مجمع عمومی سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ضمن تقدیر از هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: با تغییراتی که در هیئت استان اصفهان صورت گرفته شاهد رشد چشم‌گیری در همه شاخص‌ها بوده ایم. هدف داریم تا خدمات پزشکی ورزشی که از نظر کمی و کیفی در سطح خوبی ارائه شود.

وی با تاکید بر تمرکز زدایی به عنوان یک اصل اساسی، خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که از ابتدای ورود به فدراسیون بر آن تاکید داشتم، بحث تمرکززدایی بود. بواسطه تمرکززدایی  شهرستان‌ها می توانند جوابگوی بهتری برای خدمات باشند ضمن اینکه  از وابستگی به مرکز جلوگیری خواهد شد. ورزشکاران می توانند  با هزینه های کمتر و اتلاف وقت به بهترین نحو در شهر خود از خدمات هیئت پزشکی ورزشی استفاده کنند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی  با پیشنهاد به مسئولین استانی مبنی بر تجهیز لوافان، گفت: استان اصفهان از نظر حرفه‌ای و قهرمانی سرآمد تمام استان‌های کشور است و پیشنهاد می‌کنم مسئولین استان مرکز آکادمی علوم ورزشی لوافان را تجهیز کنند تا هزینه ورزشکاران برای امور پزشکی کاهش یابد. تعهد می‌دهیم که معاینات پزشکی ورزشکاران در استان صورت گیرد تا برای ورزشکاران صرفه اقتصادی داشته باشد.

کارت های فیزیکی منشا برخی ناملایمات

وی با بیان اینکه کارت های فیزیکی منشا برخی ناملایمات بود؛ خاطر نشان کرد: حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته داریم و رضایت‌مندی بسیار خوبی در سطح کشور در بحث بیمه ورزشی محقق شده است. کارت‌های فیزیکی که منشأ ناملایماتی بود حذف و بیمه ورزشی به صورت اینترنتی شده است. در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در سامانه ثبت شد که نزدیک به ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد و در یک سال اخیر شاهد رشد ورزشکاران در ثبت اینترنتی بوده‌ایم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان راهکاری برای افزایش شاخص ها گفت: در استان اصفهان و استان‌هایی مثل استان شما که مدیران کل به ما کمک کردند و روی موضوع ورزشکاران سازمان یافته حساسیت داشتند، آمار ورزشکاران سازمان‌یافته رشد قابل ملاحظه‌ای داشت. همانطور که ما از فدراسیون به هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان کمک می‌کنیم، هیئت استان نیز باید به شهرستان‌ها کمک کند تا رشد قابل ملاحظه‌ای در شاخص‌ها داشته باشیم.

کد خبر 380413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.