شاخص کل بورس به دوران اوج خود بازگشت

بورس اوراق بهادار تهران، امروز نیز مانند روز گذشته توانست با حفظ روند صعودی خود اما با شیب کمتر، رکورد تازه‌ای را برای خود به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ابتدای معاملات امروز- سه شنبه چهارم تیرماه- افزایشی در حدود یک‌هزار واحد را تجربه  کرد اما پس از آن روند نزولی در پیش گرفت و کف معاملات امروز را در ۲۴۲ هزار و ۳۵۳ واحد رقم زد، پس از آن طولی نکشید که مجددا روند صعودی را برگزید و در نهایت با دو هزار و۵۳۰ واحد معادل ۱.۰۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۴۵ هزار و ۹۸ واحد رسید؛ این اتفاق رکورد تازه ای را برای بورس رقم زد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران، سه هزار و ۵۸۵ میلیون سهم طی ۳۲۹ هزار و ۷۹۷ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۳ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۶۰۵ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر ۹ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال شد که این نیز رکورد جدیدی در چند روز اخیر به شمار می‌رود.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش ۲۸۵ واحدی شاخص کل هم وزن، ۷۱۴ واحدی شاخص قیمت، دو هزار و ۱۹۰ واحدی شخاص بازار اول، سه هزار و ۵۵۲ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۷۷ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۲۶ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان نمادهای "وبوعلی۱"، "افق۱" و"غچین۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "خزرح۱"، "سصوفیح۱" و"پترول۲" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 380407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.