ترک اعتیاد اجتماع محور باشد

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان گفت: "ترک اعتیاد با رویکرد اجتماع محور" با کمک مردم در محلات صورت می‌گیرد وهمه تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود با کمک مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدسعید محمدی ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه شعار امسال "سلامت همگام با عدالت، عدالت همگام با سلامت" است، اظهار کرد: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر فرصتی است تا دستگاه‌های متولی ترک اعتیاد، فعالیت‌های متفاوتی برای پیشگیری از اعتیاد ارائه کنند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد به عنوان یکی از وظایف معاونت پیشگیری بهزیستی است، افزود: آسیب اعتیاد یکی از آسیب‌های جدی اجتماعی است که باید در پیشگیری از آن اقدامات زیادی را انجام داد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در بحث اعتیاد دو بخش وجود دارد، تصریح کرد: بحث پیشگیری از اعتیاد یکی از این دو موضوع است که در این باره تاکنون اقدامات زیادی از جمله اطلاع‌رسانی و انتقال اطلاعات به وسیله برگزاری نمایشگاه‌ها و پیشگیری با رویکرد اجتماع محور انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد اجتماع محور با کمک مردم در محلات صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در رویکرد اجتماع‌محور همه تصمیم‌هایی که برای مردم اتخاذ می‌شود با کمک خود مردم است.

محمدی با تاکید بر اینکه درمان اعتیاد یکی از روش‌های مبارزه با اعتیاد است، گفت: در استان اصفهان بسترهای مختلفی برای کسانی که نیاز به خدمات ترک اعتیاد دارند، فراهم شده و افراد معتاد بر اساس موقعیت و شرایط فردی خود نوع درمان را دریافت می‌کنند.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان در خصوص برنامه‌های هفته مبارزه با موادمخدر، افزود: پیاده‌روی کودکان مهدهای کودک در گذر فرهنگی چهارباغ، همایش پیاده‌روی بهبودیافتگان از اعتیاد در حاشیه زاینده‌رود و برگزاری نمایشگاه با موضوع پیشگیری از اعتیاد در همه شهرهای استان از جمله فعالیت‌های بهزیستی در هفته مبارزه با موادمخدر است.

کد خبر 380401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.