تهیه پیش‌نویس برنامه اجرایی شهر دوستدار کودک در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: جلسه تهیه پیش نویس برنامه اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان با حضور نمایندگان یونیسف، وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع کودک و مدیران شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.  

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سیداحمد حسینی‌نیا اظهار کرد: با توجه به برگزاری موفق کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک که در دی ماه سال گذشته در شهر اصفهان برگزار شد و از آنجا که اصفهان از سال ۱۳۹۷ به عنوان شهر پیشرو و پایتخت شهر دوستدار کودک ایران انتخاب شد، مراحل پیوستن این شهر به شبکه جهانی شهرهای دوستدار کودک با سرعت و دقت بیشتری در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان پیگیری می شود.  

وی ادامه داد: در همین راستا جلسات مستمر با صاحب نظران و عوامل دخیل در این موضوع برگزار شده است و نهایتا مقرر شد بنابر نظر یونیسف مراحل اولیه تدوین پلان اجرایی و عملیاتی شهر دوستدار کودک انجام شود که اولین جلسه آن فردا در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهانبرگزار می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بعد از این جلسه، نشست های نهایی برگزار و نهایتا ظرف چند ماه آینده برنامه عملیاتی(اکشن پلان) شهر دوستدار کودک تدوین شده و اصفهان رسما به شبکه جهانی شهرهای دوستدار کودک می پیوندد.    

به گزارش ایمنا، کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک از ۲۶ تا ۲۷ دی ماه ۹۷ با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان کشور با همکاری وزارت کشور، یونیسف و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد؛ در حال حاضر در غرب آسیا شهرهای عَمان از کشور اردن و شارجه امارات عضو شبکه شهرهای دوستدار کودک هستند و اصفهان سومین شهر پایلوت دوستدار کودک در غرب آسیا است.    

کد خبر 380389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.