آمبولانس‌های غرب اصفهان فرسوده است

نماینده فریدن در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: تصادفات جاده‌ای وحشتناکی در غرب استان اتفاق می افتد و این در حالی است که تنها دو دستگاه آمبولانس فرسوده و از رده خارج به این منطقه ارائه خدمت می‌کنند که حتی در مأموریت‌ها هم دچار خرابی می‌شوند.

عباس محمدصالحی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مشکلات بهداشتی و درمانی غرب استان اظهار کرد: بیمارستان شهید رجایی فریدن چندین سال است که سطح دو ارجاع استان را داشته اما همچنان با مشکلات عدیده‌ای روبه رو است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های فریدن و غرب استان به جاده‌های چندین استان همجوار متصل می‌شود، تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای وحشتناکی در این منطقه رخ می‌دهد در حالی که امکانات درمانی غرب استان بسیار ضعیف است و کمبود پزشک و تجهیزات در این منطقه بیشتر دیده می‌شود.

نماینده فریدن در شورای اسلامی استان اصفهان در تشریح این وضعیت افزود: اتاق عمل و اورژانس در این منطقه وجود ندارد و هنوز در بیمارستان شهید رجایی علیرغم قدمت آن راه اندازی نشده است همچنین دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن هم ندارد.

محمدصالحی با انتقاد از وضعیت خدمات آمبولانس‌ها گفت: تنها دو دستگاه آمبولانس فرسوده خدمات جابجایی و انتقال بیماران را انجام می‌دهند که حتی گاهی در زمان مأموریت دچار خرابی شده و مشکلات بسیاری ایجاد می‌کنند که با توجه به حساسیت خدمات آمبولانس در انتقال بیماران لازم است تدابیری جدی در این زمینه اتخاذ شود.

وی با اشاره به وجود اختلافاتی بر سر سطح دو بودن بیمارستان شهید رجایی فریدن افزود: اخیراً نماینده گلپایگان در خصوص این بیمارستان اظهاراتی داشته‌اند مبنی بر اینکه بیمارستان فریدن امروز سطح دو ارجاع نیست و در گذشته بوده و سطح دو ارجاع مربوط به گلپایگان است که لازم است مسئولان به این موضوع توجه کنند و امکانات کافی را در اختیار شهرستان‌های غرب استان بگذارند. 

کد خبر 380356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.